۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

خبر بد یک استقلالی برای ساپینتو!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛ اعضای تیم استقلال برای دیدار با مس کرمان آماده می شوند و این در حالی است که ساپینتو سرمربی استقلال برای این دیدار نیز چند مهره خود را در اختیار ندارد. حسین حسینی گلر اصلی استق...

ریکاردو ساپینتو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛ اعضای تیم استقلال برای دیدار با مس کرمان آماده می شوند و این در حالی است که ساپینتو سرمربی استقلال برای این دیدار نیز چند مهره خود را در اختیار ندارد.

حسین حسینی گلر اصلی استقلال مهمترین غایب استقلال در این بازی است و وی مانند دو دیدار قبلی این بازی را نیز از دست داد.دروازه بان استقلال که پس از پشت سر گذاشتن دوره ای با عصا و درمان توسط کادرپزشکی به تمرینات استقلال بازگشته است اما برای بازی با مس کرمان آماده حضور در ترکیب استقلال نیست.

از طرفی علیرضا رضایی گلر دوم استقلال در بازی با مس کرمان از دروازه استقلال حراست می کند و ساپینتو نیز با اینکه خواستار باطگشت حسینی آماده به ترکیب تیمش است اما این شرایط را پذیرفته و رضایی نیز به جز دیدار با سپاهان عملکرد خوبی در ترکیب استقلال داشته و به عنوان نفر دوم دروازه رضایت کادرفنی را جلب کرده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط