۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲

خبر بد سر ظهری| فوتبال ایران باز هم نقره داغ شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) با توجه به نقض ماده ۳.۱ مقررات مجوز باشگاه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا (ویرایش ۲۰۲۱) فدراسیون فوتبال کشورمان را به پرداخت مبلغ ۱۸۵ هزار دلار محک...

خبر بد سر ظهری| فوتبال ایران باز هم نقره داغ شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) با توجه به نقض ماده ۳.۱ مقررات مجوز باشگاه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا (ویرایش ۲۰۲۱) فدراسیون فوتبال کشورمان را به پرداخت مبلغ ۱۸۵ هزار دلار محکوم کرد.

در نامه کنفدراسیون به تخلفات صورت گرفته در آن مقطع زمانی در بحث اعلام وضعیت باشگاه‌ها به کنفدراسیون اشاره و تصریح شده است:

مطابق با مواد ۳۴.۳ آیین نامه انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجازات نیمه تعلیق شده در تصمیم مبنی بر جریمه ۸۰ هزار دلار اعلام شده به صورت خودکار لغو می‌شود و مجازات اعمال خواهد شد. مجموع جریمه باید ظرف ۳۰ روز از تاریخ ابلاغ تسویه شود. ضمن اینکه به اطلاع فدراسیون فوتبال می‌رساند که نقض مکرر این ماده ممکن است با مجازات شدیدتری روبرو شود.

گفتنی است، AFC در سال ۲۰۲۱ هم فدراسیون کشورمان را به دلایل مشابه به پرداخت مبلغ ۱۲۰ هزار دلار جریمه کرده بود که در آن مقطع ۸۰ هزار دلار پرداخت شده بود و ۴۰ هزار دلار در صورت ادامه به صورت خودکار اضافه می‌شد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار