۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲

خبر بد برای هواداران استقلالی / ۲ مهاجم تیزپای آبی پوش در آستانه جدایی / پایان همکاری ستاره سیاه با پاپینتو قطعی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، خبر بد برای هواداران استقلالی / ۲ مهاجم تیزپای آبی پوش در آستانه جدایی / پایان همکاری ستاره سیاه با پاپینتو قطعی شد. سیر تحولات در ترکیب استقلال به سرعت در حال انجام است ...

خبر بد برای هواداران استقلالی / 2 مهاجم تیزپای آبی پوش در آستانه جدایی / پایان همکاری ستاره سیاه با پاپینتو قطعی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، خبر بد برای هواداران استقلالی / ۲ مهاجم تیزپای آبی پوش در آستانه جدایی / پایان همکاری ستاره سیاه با پاپینتو قطعی شد. سیر تحولات در ترکیب استقلال به سرعت در حال انجام است و این باشگاه یکی بعد از دیگری بازیکنان فصل پیش خود را از دست می‌دهد.

مدافع و مهاجم استقلال در مسیر خداحافظی/ وضعیت نگران‌کننده ستاره آبی‌ها؛ هیچ خبری در دسترس نیست!

بعد از اینکه مشخص شد رودی ژستد دیگر جایی در ترکیب آینده ندارد، مسئولان باشگاه درصدد تمدید قرارداد رافائل داسیلوا برآمدند تا شاید این برزیلی را که نقش بسیاری در قهرمانی استقلال ایفا کرد، حفظ کنند، اما تلاش برای حفظ این بازیکن بی‌نتیجه مانده و باشگاه باوجود وعده‌هایی که داده بود، نتوانست این مدافع بلند قامت را حفظ کند. داسیلوای برزیلی برای اینکه جدایی خود از استقلال را به طور رسمی اعلام کند، پستی را در صفحه شخصی خود منتشر و اعلام کرد که قصد ندارد در فوتبال ایران به بازی ادامه دهد.

گفته می‌شود این مدافع تنومند برزیلی با یکی از تیم‌های حوزه خلیج فارس به توافق نهایی دست یافته و در حال اتمام مقدمات عقد قرارداد خود با باشگاه جدید است. به این ترتیب باید دومین بازیکن خارجی استقلال را که فصل پیش با این باشگاه همکاری می‌کرد، جدا شده اعلام کرد.

خبر بد برای هواداران استقلالی / 2 مهاجم تیزپای آبی پوش در آستانه جدایی / پایان همکاری ستاره سیاه با پاپینتو قطعی شد

خبر بد برای هواداران استقلالی / ۲ مهاجم تیزپای آبی پوش در آستانه جدایی / پایان همکاری ستاره سیاه با پاپینتو قطعی شد

این جدایی در حالی رسمی شده که درباره وضعیت کوین یامگا که به واقع تأثیرگذارترین خارجی لیگ بیست و یکم در ترکیب بود، خبری منتشر نشده و روشن نیست این بازیکن در ترکیب فصل بعد حضور دارد یا خیر. یامگا در لیگ بیست و یکم برای استقلال ۱۰ بار گل زد و بازیکنی مؤثر بود.

البته مسئولان مدعی‌اند که یامگا با آنها قرارداد دارد و باید طبق قول و قراری که گذاشته در تاریخ مقرر در تمرینات باشگاه استقلال حاضر شود، اما موضوع جدایی‌ها تنها به خارجی‌ها ارتباط ندارد و بازیکنان داخلی نیز باب مذاکره با تیم‌های مطرح را آغاز کرده‌اند.

یکی از این بازیکنان ارسلان مطهری است. بازیکنی که در سال‌های گذشته همواره بدون حاشیه و با کمترین تنش ممکن در ترکیب استقلال ایفای نقش کرد و گل‌های ارزشمندی هم برای این باشگاه به ثمر رساند.

باشگاه‌های مطرح لیگ برتری برای جذب مطهری وارد عمل شده‌اند و قصد دارند این بازیکن را به خدمت بگیرند در حالی که خاصیت این بازیکن برای بازی در چند پست ایجاب می‌کند که مسئولان باشگاه استقلال درباره جدایی مطهری عمیق‌تر فکر کنند و به سادگی اجازه ندهند این بازیکن استقلال را به مقصد دیگر تیم‌ها ترک کند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار