۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶

خبر بد برای مربیانی که در کنفرانس‌های خبری شرکت نمی‌کنند

[ad_1] خبرورزشی – جریمه پیشین غیبت در نشست خبری ۵ میلیون تومان بود که بیشتر مواقع اعمال نمی‌شد. بر اساس این طرح اگر غیبت سرمربی از تعداد جلساتی فراتر رود از نشستن روی نیمکت تیمش محروم می‌شود و از سویی جریمه نقدی باید از سوی سرمربی پ...

خبر بد برای مربیانی که در کنفرانس‌های خبری شرکت نمی‌کنند

[ad_1]

خبرورزشی –

جریمه پیشین غیبت در نشست خبری ۵ میلیون تومان بود که بیشتر مواقع اعمال نمی‌شد. بر اساس این طرح اگر غیبت سرمربی از تعداد جلساتی فراتر رود از نشستن روی نیمکت تیمش محروم می‌شود و از سویی جریمه نقدی باید از سوی سرمربی پرداخت شود و نه باشگاه. این طرح به زودی از سوی سازمان لیگ به باشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد. هم چنین در این طرح تاکید به حضور سرمربی به حضور در نشست خبری می‌شود و سرمربی این حق را ندارد که دستیارش را راهی نشست خبری کند. این اتفاق در حالی در فوتبال ایران رخ داده که ابتدا خود تاکید بر حرفه ای شدن فوتبال ایران دارند اما در جایگاه سرمربی خود بدیهی ترین قانون ممکن در فوتبال را رعایت نمی‌کنند!

اما اکنون یک سوال مهم وجود دارد آیا سازمان لیگ قادر به اجرای این قانون در بازی‌های لیگ برتر خواهد بود یا پا پس خواهد کشید. بر همین اساس توصیه خیلی‌ها این است که سازمان لیگ قانونی را تدوین کند که توان اجرایش را داشته باشد. همان جریمه ۵ میلیون تومانی اگر قبلا اعمال می‌شد سرمربیان این قدر نشست‌های خبری غیبت نمی‌کردند. 

از زمانی که این نشست‌ها در فوتبال ایران راه اندازی شده هیچ گاه شکل حرفه ای به خود نگرفته است، گاهی سرمربیان در این نشست شرکت نمی‌کنند. در برخی از بازی‌ها یکی از دستیاران خود را به نشست می‌فرستند. در برخی از تیم‌ها بدعت شده که هر بازی سرمربی یکی از دستیاران خود را راهی نشست می‌کند تا به همه دستیاران به یک اندازه بها داده باشد و توجه بیش از اندازه به یک مربی موجب ناراحتی دیگر مربیان نشود. در حالی که در فوتبال حرفه ای تنها سرمربی است که در نشست خبری شرکت می‌کند. چه قبل از بازی و چه بعد از بازی با هر نتیجه ای که همراه باشد و کمتر اتفاق افتاده سرمربی در نشست خبری شرکت نکند به این خاطر که متحمل جریمه نقدی سنگینی می‌شود.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط