۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶

خبر بد از باشگاه پرسپولیس هواداران را شوکه کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛ لیست ۲۰ نفره بزرگسالان پرسپولیس با خروج نام حامد پاکدل یک جای خالی دارد که با جذب احتمالی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تیم گامبا اوزاکای ژاپن این جای خالی پر خواهد شد. البته پیش...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛ لیست ۲۰ نفره بزرگسالان پرسپولیس با خروج نام حامد پاکدل یک جای خالی دارد که با جذب احتمالی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تیم گامبا اوزاکای ژاپن این جای خالی پر خواهد شد. البته پیش از این یک جای خالی در لیست وجود داشت که نام عیسی آل‌کثیر آن‌را پر کرد.

در حال حاضر همه منتظرند ببینند نام لوکادیا و سیامک نعمتی چه زمانی از لیست خارج خواهد شد. تا آن زمان پرسپولیس علی رغم اینکه می‌تواند دو بازیکن آزاد خارج از زمان نقل و انتقالات جذب کند اما قادر به اضافه کردن نام هیچ بازیکن بزرگسالی در لیست خود نیست تا تکلیف این دو سرخپوش کاملا روشن شود.

گفتنی است هر تیم قادر است ۳ بازیکن آزاد در خارج از زمان نقل و انتقالات جذب کند که پرسپولیس تا اینجای کار نام شیخ دیاباته را به عنوان بازیکن آزاد به لیست خود اضافه کرده و فقط می‌تواند دو بازیکن آزاد دیگر به خدمت بگیرد. با جدایی سیامک نعمتی پرسپولیس فقط امکان جذب یک بازیکن آزاد بزرگسال را دارد مگر اینکه نام لوکادیا هم از لیست خارج شود. باشگاه پرسپولیس فعلا از حذف نام لوکادیا از لیست نفرات بزرگسال خودداری کرده تا تکلیف شکایت از این بازیکن مشخص شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار