۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰

خبری مهم درباره ملی پوشان استقلال پیش از دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خبری مهم درباره ملی پوشان استقلال پیش از دربی. تمرینات تیم استقلال در طول روزهای گذشته پس از شروع دور جدید این تمرینات بدون حضور ملی پوشان برگزار می شد. سید حسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی ...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خبری مهم درباره ملی پوشان استقلال پیش از دربی. تمرینات تیم استقلال در طول روزهای گذشته پس از شروع دور جدید این تمرینات بدون حضور ملی پوشان برگزار می شد.

سید حسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی ملی‌پوشان تیم استقلال بودند که پس از دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران در چارچوب دیدار سوپرجام به اردوی تیم ملی ملحق شدند. این سه بازیکن که در طول این مدت در اردوی تیم ملی بودند همراه با کاروان تیم ملی به تهران برمی گردند و قرار است پس از ۴۸ ساعت استراحت در روزهای پنجشنبه و جمعه از روز شنبه با حضور در جمع هم تیمی های شان تمرینات خود را از سر بگیرند. ضمن اینکه این سه نفر امروز هم تمرین ریکاوری سبکی در دوحه برگزار کردند و فشار زیادی را از این بابت تحمل نکرده اند.

ناگفته نماند؛ طبق قوانین فیفا بازیکنان ملی پوش این فرصت را دارند که پس از خروج از این تورنمنت (جام جهانی) به مدت یک هفته استراحت داشته باشند و بعد به تمرینات باشگاهی برگردند اما ظاهراً بازیکنان استقلال که در این دوره از رقابت‌ها خیلی به میدان نرفتند تصمیم دارند از روز شنبه و برای کسب هماهنگی هرچه بیشتر کنار دیگر بازیکنان تیم‌شان در محل تمرین حضور پیدا کنند.

در این دوره روزبه چشمی یک نیمه مقابل انگلیس و ۲۳ دقیقه روبروی ولز، سید حسین حسینی ۷۰ دقیقه در دیدار با انگلیس و ۹۰ دقیقه مقابل ولز و ابوالفضل جلالی ۱۹ دقیقه روبروی آمریکا به میدان رفتند.

لازم به ذکر است؛ دیدار بعدی تیم استقلال در چارچوب مسابقات لیگ برتر روز سه شنبه ۲۹ آذر و ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در استادیوم آزادی برگزار می شود که این مسابقه دوازدهم مصاف تیم استقلال در فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار