۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

خبرفوری از پرسپولیس| آل کثیر در دو قدمی بازگشت به ترکیب پرسپولیس/ احتمال حضور ستاره محبوب ارتش سرخ در نبرد با سبز پوشان اراکی قوت گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،خبرفوری از پرسپولیس| آل کثیر در دو قدمی بازگشت به ترکیب پرسپولیس/ احتمال حضور ستاره محبوب ارتش سرخ در نبرد با سبز پوشان اراکی قوت گرفت. عیسی آل‌کثیر که بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقا...

از عیسی اصرار، از یحیی انکار! /جدال شاگرد و مربی برای ماندن و رفتن! / مهندسی معکوس در بازار داغ نقل و انتقالات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،خبرفوری از پرسپولیس| آل کثیر در دو قدمی بازگشت به ترکیب پرسپولیس/ احتمال حضور ستاره محبوب ارتش سرخ در نبرد با سبز پوشان اراکی قوت گرفت. عیسی آل‌کثیر که بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت مربوط به عمل جراحی رباط صلیبی بار دیگر به جمع پرسپولیس بازگشته و قرارداد خود را با این تیم به امضا رسانده، اکنون امیدوار است مقابل آلومینیوم اراک بعد از مدت‌ها به ترکیب بازگردد.

آل‌کثیر که با اعلام یحیی گل‌محمدی بعد از تمدید قرارداد با این تیم، از حیث آمادگی بدنی و هماهنگی با دیگر نفرات به فرصت بیشتری نیاز داشت، طی دو هفته اخیر در لیست این تیم حاضر بوده است. با این حال، شرایط بازی به شکلی پیش رفته که فرصت حضور برای وی میسر نشده است.

او اکنون در جدال با آلومینیوم و در شرایطی که بعد از مدت‌ها بار دیگر هواداران نیز در استادیوم حاضر خواهند شد، امیدوار است بتواند مقابل این حریف بازی کند و باید دید تصمیم نهایی یحیی گل‌محمدی چه خواهد بود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار