۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

خاطره‌بازی با علیرضا واحدی نیکبخت؛ بلاژویچ گفت دیگر به تو بازی نمی‌دهم/ من و چیرو از هواپیما می‌ترسیدیم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،خاطره‌بازی با علیرضا واحدی نیکبخت؛ بلاژویچ گفت دیگر به تو بازی نمی‌دهم/ من و چیرو از هواپیما می‌ترسیدیم!. علیرضا واحدی نیکبخت در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص فوت سرمربی سابق تیم مل...

خاطره‌بازی با علیرضا واحدی نیکبخت؛ بلاژویچ گفت دیگر به تو بازی نمی‌دهم/ من و چیرو از هواپیما می‌ترسیدیم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،خاطره‌بازی با علیرضا واحدی نیکبخت؛ بلاژویچ گفت دیگر به تو بازی نمی‌دهم/ من و چیرو از هواپیما می‌ترسیدیم!. علیرضا واحدی نیکبخت در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص فوت سرمربی سابق تیم ملی ایران اظهار داشت: بلاژویچ مربی بزرگی بود و به فوتبال ما خیلی خدمت کرد اما متاسفانه فوتبال ایران قدرش را ندانست و آن طور که باید از او قدردانی نکرد.

وی در ارتباط با خاطرات خود از بلاژویچ اظهار داشت: او در فوتبالم خیلی به من پر و بال داد و از من به عنوان یکی از بازیکنان ثابتش استفاده می‌کرد. هیچ وقت چیزهایی که از او یاد گرفتم را یادم نمی‌رود. ما در تیم ملی بازی داشتیم که اشتباه رحمان رضایی باعث شد ایران گل بخورد. اما بلاژویچ در رختکن به من هم ایراد گرفت و گفت: پاس به عقب تو باعث شد ما گل بخوریم و از بازی بعد دیگر به تو بازی نمی‌دهم. همین مسئله باعث شد تا من خیلی دچار استرس شوم اما خوشبختانه هفته بعد هم آقای بلازویچ به من بازی دادند و همین اتفاق برای من خاطره شد.

نیکبخت در مورد این که در زمان مربیگری بلاژویچ هم از سوار شدن به هواپیما می‌ترسید گفت: این مشکل را خود آقای بلاژویچ هم داشتند و ایشان هم مثل من از هواپیما می‌ترسیدند و به همین دلیل خاطرات مشترکی هم در این زمینه داشتیم.

بازیکن سابق استقلال در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: خوشحالم که استقلال خوب نتیجه می‌گیرد البته من از آمدن فتح‌الله‌زاده به استقلال خیلی خوشحال شدم. استقلال جای مدیران فوتبالی است و فتح‌الله‌زاده یکی از آن‌هایی است که فوتبال ما همیشه به او نیاز دارد. من می‌دانم فتح‌الله‌زاده چقدر استقلالی و دلسوز برای این باشگاه است و مطمئنم استقلال با او از نظر مدیریتی ضرر نمی‌کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار