۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲

حمودی: هر وقت سایپا به خوزستان می‌آید، مشکلی پیش می‌آید/ آبروی استقلال ملاثانی در میان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم،حمودی: هر وقت سایپا به خوزستان می‌آید، مشکلی پیش می‌آید/ آبروی استقلال ملاثانی در میان است. علی حمودی درباره سرمربیگری موقت تیم فوتبال استقلال ملاثانی پس از انتقال ابراهیم اشکش به ن...

ثبت نام سایپا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم،حمودی: هر وقت سایپا به خوزستان می‌آید، مشکلی پیش می‌آید/ آبروی استقلال ملاثانی در میان است. علی حمودی درباره سرمربیگری موقت تیم فوتبال استقلال ملاثانی پس از انتقال ابراهیم اشکش به نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: از ابتدا به دنبال کارهای مربیگری بودم و در لیگ یک با مربیانی مانند کمالوند، مهابادی و پورموسوی کار کردم. اشکش دوست قدیمی من بود که درخواست کرد به تیم استقلال بیایم. او متأسفانه یا خوشبختانه از نفت مسجدسلیمان پیشنهادی دریافت کرد.

در استقلال ملاثانی تنها ماندم
وی با اشاره به جدایی اعضای کادر فنی استقلال ملاثانی از این تیم بیان کرد: همه مربیان تیم به نفت رفتند و ما تک و تنها ماندیم. آقایان به‌خاطر لطف و احترامی که برای من قائل بودند، به این نتیجه رسیدند که در این دو مسابقه بالای سر تیم استقلال ملاثانی باشم.

بعد از دیدار با سایپا درگیری رخ نداد
سرمربی – بازیکن استقلال ملاثانی راجع به تساوی شاگردانش مقابل سایپا و اینکه گفته شد دروازه‌بان استقلال، پای بازیکن حریف را گاز گرفته است، تصریح کرد: سایپا تیمی مدعی است که امکانات بهتری نسبت به تیم ما دارد. مقابل این تیم نتیجه معقولی می‌خواستیم تا نیم‌فصل را به پایان برسانیم. من خودم هیچ اتفاق خاصی ندیدم و با دروازه‌بان تیم خودمان صحبت کردم که او گفت چنین کاری نکرده است. بعد از بازی اصلاً درگیری رخ نداد.

اگر باشگاه سایپا چنین ادعایی کرده، از آنها شکایت می‌کنیم
حمودی با بیان اینکه پس از پایان مسابقه با محمود فکری خوش‌وبش کرد،  گفت: شاید ضربه استوک به پای بازیکن حریف برخورد کرده که شبیه جای دندان است. یک بار توپ در محوطه جریمه بود که در دست دروازه‌بان قرار گرفت و مهاجم روی او خطا کرد. اگر باشگاه سایپا چنین ادعایی کرده، پای آبروی باشگاه استقلال ملاثانی هم در میان است و از طرف باشگاه شکایت‌نامه‌ای تنظیم می‌کنیم.

هر وقت سایپا در خوزستان بازی می‌کند، مشکلی پیش می‌آید
وی در مورد ادعایی مبنی بر شکسته شدن شیشه‌های اتوبوس تیم سایپا خاطرنشان کرد: خروجی بازیکنان ما و بازیکنان سایپا در ورزشگاه الغدیر، مسیرهای جداگانه داشت و ندیدم اتوبوس تیم حریف را بزنند. وقتی بازیکنان حریف خودشان را گرم می‌کردند، با برخی از تماشاگران بحث می‌کرد و شاید هنگام رفتن با هم چالش داشتند. تیم‌های زیادی به خوزستان می‌آیند، اما هر وقت سایپا در استان ما بازی دارد، مشکلی پیش می‌آید. این نشان می‌دهد مشکل از ما خوزستانی‌ها نیست.

معلوم نیست سایپا مدعی قهرمانی باشد
سرمربی تیم استقلال ملاثانی درباره ادعای دروازه‌بان تیمش مبنی بر اینکه مربی سایپا به او گفته بود باید گل بخورد، یادآور شد: اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد، بسیار غیراخلاقی بوده است. ما هشت امتیاز با سایپا فاصله داریم و هنوز در نیم‌فصل مسابقات هستیم. تیم‌های دوم تا دهم جدول اختلاف زیادی با هم ندارند و مشخص نیست سایپا مدعی قهرمانی باشد یا خیر. چند سال پیش شهرداری آستارا قهرمان نیم‌فصل شد، اما در پایان فصل برای سقوط نکردن می‌جنگید.

مسئولان استانی به استقلال ملاثانی بی‌محلی می‌کنند
حمودی راجع به شرایط مالی باشگاه استقلال ملاثانی اظهار داشت: مدیرعامل باشگاه زحمات زیادی می‌کشد و باشگاه را به‌تنهایی اداره می‌کند. مسئولان استان خوزستان نسبت به استقلال ملاثانی بی‌محلی می‌کنند و انگار نه انگار که ورزش برای جوانان است. اگر مسئولان استان به کمک ما نیایند، به مشکل می‌خوریم. میزبانی در هر مسابقه لیگ یک در ورزشگاه الغدیر، ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان هزینه دارد.

حداکثر ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است
وی با اشاره به احتمال جدایی برخی بازیکنان از آبی‌های خوزستان تصریح کرد: باشگاه توان مالی کمی دارد و چون از پس هزینه‌های خانه بازیکنان غیربومی برنمی‌آید، بازیکنان بومی به خدمت می‌گیرد. با آپشن‌های قرارداد، رقم قرارداد بازیکنان ما به حدود ۷۰۰ میلیون تومان می‌رسد که ۱۰ تا ۲۰ درصد از آن پرداخت شده است. دریافتی بازیکنان تا نیم‌فصل باید به ۵۰ درصد برسد تا آنها نتوانند جدا شوند. از مسئولان خواهش می‌کنم بودجه‌ای تزریق کنند تا بتوانیم بازیکنان را برای نیم‌فصل دوم حفظ کنیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط