۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴

حمله گازانبری روزنامه دولت به علی دایی/ زن و فرزندشان، آن طرف گروگانند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل روزنامه ایران،حمله گازانبری روزنامه دولت به علی دایی/ زن و فرزندشان، آن طرف گروگانند!.اشرافیت چه می‌فهمد همراهی با نقشه تعطیلی کسب و کارها، کارگر یا کاسب و مغازه‌دار را گرفتار چه خساراتی می‌...

حمله گازانبری روزنامه دولت به علی دایی/ زن و فرزندشان، آن طرف گروگانند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل روزنامه ایران،حمله گازانبری روزنامه دولت به علی دایی/ زن و فرزندشان، آن طرف گروگانند!.اشرافیت چه می‌فهمد همراهی با نقشه تعطیلی کسب و کارها، کارگر یا کاسب و مغازه‌دار را گرفتار چه خساراتی می‌کند، یا مثلا سرنوشت چک و تعهد مالی آن‌ها چه می‌شود.

کاخ‌نشینان چه غم دارند که معیشت مردم به دست‌انداز بیفتد، یا اموال عمومی و خصوصی خسارت ببیند. مهم این است که اغلب مرفهین بی‌درد، آن طرف مرز تابعیت دارند و اگر هم دل‌شان آنجا نباشد -که اغلب هست- زن و فرزندشان، آن طرف گروگانند.

نمی‌توانند از امریه‌های آن‌طرف مرز سرپیچی کنند یا دل بکنند. گیر و گرفتاری اساسی دارند. مثل همان فوتبالیست بازیچه‌ای که در دوبی، تر و خشکش کردند و سپس به کانادا (پناهگاه دزدها و وطن‌فروشان) منتقلش کردند.

یا آن دیگری، که دخترش در لندن گروگان است. توقع دارید این‌ها غصه‌دار شوند که کاسب و کارگر از نان خوردن می‌افتند؟ یا به جان و مال و کسب و کار و زندگی مردم آسیب وارد می‌شود؟! وقتی وجدان را کشته و حیثیت خود را برای یک برگ تابعیت و اقامت، و مُشتی دلار و یورو حراج کرده باشند، دیگر نباید سراغی از وجدان یا وطن‌دوستی و دل‌سوزی برای زندگی مردم گرفت.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط