۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

حمله و تهدید همه جانبه هواداران استقلال به اسپانسر باشگاه/ منتظر بدترین تحریم تاریخ باشید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، طی هفته‌های گذشته قرار بود شرکت همراه اول (که نام این شرکت به عنوان اسپانسر اصلی روی پیراهن استقلال در فصل بیست و دوم لیگ برتر درج می شد) بخش مهمی از مطالبات این باشگاه را بپردازد. مجادلات مدیران...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، طی هفته‌های گذشته قرار بود شرکت همراه اول (که نام این شرکت به عنوان اسپانسر اصلی روی پیراهن استقلال در فصل بیست و دوم لیگ برتر درج می شد) بخش مهمی از مطالبات این باشگاه را بپردازد.

مجادلات مدیران شرکت همراه اول و باشگاه استقلال در ارتباط با این موضوع که استقلال بدون قرارداد رسمی تبلیغ این تیم را در دوران مدیرعاملی مصطفی آجورلو روی پیراهن استقلال درج می‌کرده و پس از آن هم علی فتح‌الله‌زاده این کار را ادامه داده تا زمان سرپرستی حجت کریمی به عنوان مسئول فعلی باشگاه استقلال ادامه یافت.

کریمی در طول ۴۰ روز گذشته (پس از نشستن روی صندلی ریاست باشگاه استقلال) دو بار سفرش به امارات را به خاطر دیدار با مدیران همراه اول لغو کرد و در نهایت با کمک وزارت ورزش و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقرر شد شرکت همراه اول ظرف روزهای گذشته بخشی از حق اسپانسرشیپ تیم استقلال در طول فصل بیست و دوم لیگ برتر را به آنها بپردازند.

این موضوع تا روز چهارشنبه هفته گذشته و آخرین دیدارهای مدیران این دو مجموعه نیز ادامه داشت تا اینکه روز جمعه هفته گذشته حجت کریمی در گفتگو با خبر ورزشی اعلام کرد قرار است ظرف روزهای شنبه یا یکشنبه (هفتم خرداد) این هفته بخشی از این مطالبات به حساب استقلال واریز شود تا قبل از دربی چند درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را بپردازند. اما روز گذشته (دوشنبه هشتم خرداد) باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای از بدقولی دوباره همراه اول خبر داد.

به محض انتشار این اطلاعیه موجی از انتقادات تند از سوی هواداران در فضای مجازی اعم از صفحات اینستاگرامی و کانالهای تلگرامی به راه افتاد. ضربدرهای قرمز رنگ روی لوگوی همراه اول، تهدید به تحریم و از کار انداختن سیم کارت‌های این اپراتور بزرگ و مواردی از این دست از جمله تهدیداتی بوده که هواداران استقلال در فضای مجازی علیه شرکت همراه اول به راه انداخته اند. آنها تا ساعت ۲۴ امشب(سه شنبه نهم خرداد) به همراه اول مهلت داده‌اند که باشگاه استقلال را بپردازد.

طرفداران استقلال در فضای مجازی، پیشکسوتان استقلال و مدیران این مجموعه در مصاحبه با رسانه‌ها به این موضوع معترضند که چرا شرکت همراه اول به تعهداتش در قبال باشگاه استقلال و حق اسپانسرشیپ فصل بیست و دوم لیگ برتر عمل نمی‌کند.

ناگفته نماند؛ این مسائل در فاصله ۲۴ ساعت باقی مانده تا آغاز فینال جام حذفی موجی از نگرانی را بین طرفداران استقلال ایجاد کرده و باید تا فردا صبر کرد و دید که این تهدیدها اثرگذار خواهد بود یا نه!

 پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

Masha

۰۹ خرداد ۱۴۰۲


فردا صلح اول وقت سیم کارت ببست ساله همراه اولم رو به سیم ایرانسل تغییر میدم.گور پدر ه چی زبان نفهمه. مملکت هم که حساب کتابی نداره

ترگا

۱۰ خرداد ۱۴۰۲


ب این میگن کلاه برداری تو روز روشن!!!همراه اول اصلا برا اسپانسری با استقلال قرارداد امضا نکرده الکی لگوشو زدن رو لباس و حالا بعد از گندزدنهای متوالی و خوردن پولهای باشگاه میخوان از همراه اول پول زور بگیرن واقعا نابغه ن استقلالیها بخصوص تو درامدزایی و سرگردنه بگیری

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار