۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳

حمله هواداران استقلال با صفحه گزینه هلندی پرسپولیس!/ شاه ماهی رو با خاک یکسان کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بعد از مدت‌ها به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس درحال توافق با یک مهاجم خارجی است و اگر اتفاقی رخ ندهد، طلسم خرید مهاجم خارجی برای پرسپولیسی‌ها به زودی شکسته خواهد شد. آنطور که گفته شد، یورگن لوکادیا ...

نقل وانتقالات لیگ برتر-

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بعد از مدت‌ها به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس درحال توافق با یک مهاجم خارجی است و اگر اتفاقی رخ ندهد، طلسم خرید مهاجم خارجی برای پرسپولیسی‌ها به زودی شکسته خواهد شد. آنطور که گفته شد، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی که رزومه بسیار خوبی هم دارد، اصلی‌ترین گزینه خط حمله پرسپولیس است و مدیران این باشگاه در تلاش برای عقد قرارداد با این بازیکن هستند.

فرارو نوشت: لوکادیای ۲۸ ساله سابقه حضور در آکادمی آیندهوون را دارد و بهترین عملکردش هم در همان تیم هلندی بوده است. او در ۱۲۷ بازی از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ توانسته با پیراهن این تیم ۴۵ گل بزند. او پس از آیندهوون به عضویت برایتون انگلیس درآمد و در دو مقطع به هوفنهایم و سینسیناتی قرض داده شد. آمار او در این دو تیم به ترتیب ۴ گل در ۱۱ و ۲ گل در ۲۶ مسابقه است.

لوکادیا که سابقه بازی در تمام رده‌های پایه تیم هلند را دارد فصل گذشته توانست در جریان برد ۴-۲ تیمش مقابل بایرن مونیخ، گل دوم را از روی نقطه پنالتی برای بوخوم به ثمر برساند.

این بازیکن ۱۸۶ سانتی متری که در پست وینگر و مهاجم نوک بازی می‌کند در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارد و به راحتی می‌تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد.

نکته جالب و البته عجییب ماجرا اینجاست که بعد از مطرح شدن نام این بازیکن به عنوان گزینه خط حمله پرسپولیس، هواداران پرسپولیس و استقلال به صفحه این بازیکن هجوم بردند و کامنت‌های زیادی برای او گذاشتند.

هواداران پرسپولیس که از آمدن یک بازیکن رزومه داربه تیمشان قطعا استقبال می‌کنند و پیام‌های محبت آمیزی را برای این بازیکن ارسال کردند.

در طرف مقابل، اما در حرکتی عجیب عده‌ای از هواداران استقلال و سایر تیم‌های رقیب پرسپولیس، با حمله به صفحه یورگن لوکادیا، از این بازیکن هلندی خواستند که به پرسپولیس نیاید. این عده خطاب به لوکادیا می‌گفتند، ایران جای خوبی برای تو نیست.

آن‌ها همچنین به این مهاجم هلندی می‌گفتند، در صورت حضور در ایران و پرسپولیس، این باشگاه توانایی پرداخت دستمزد تو را ندارد و پرونده‌های زیادی در فیفا دارد. حال باید دید سرانجام حضور این بازیکن در پرسپولیس چه خواهد شد و مدیران این تیم بالاخره می‌توانند مهاجم هلندی را به تهران بیاورند یا خیر.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار