۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰

حمله مسلحانه به فوق ستاره لیگ برتر!+ عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بازیکن تیم منچسترسیتی اعلام کرد از یک سوقصد مسلحانه جان سالم به در برده است.  ژائو کانسلو عصر پنجشنبه در خانه‌اش مورد حمله خشونت‌آمیز قرار گرفت و مدافع منچستر سیتی با جراحت‌های قابل مشاهده روی صور...

حمله مسلحانه به فوق ستاره لیگ برتر!+ عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بازیکن تیم منچسترسیتی اعلام کرد از یک سوقصد مسلحانه جان سالم به در برده است.

 ژائو کانسلو عصر پنجشنبه در خانه‌اش مورد حمله خشونت‌آمیز قرار گرفت و مدافع منچستر سیتی با جراحت‌های قابل مشاهده روی صورتش زخمی شده است. او این چهار سارق را “بزدل” نامیده است.

در حالی که این حادثه توسط پلیس در حال بررسی است، حضور کانسلو برای سفر با تیم تحت هدایت پپ گواردیولا برای بازی شنبه مقابل آرسنال مورد تردید است.

IMG_20211231_110736_097

این جوان ۲۷ ساله تصویری از خود در اینستاگرام منتشر کرد که در آن نشان داده شد بالای چشم راستش بریده شده و کبود شده است. در این پست، کانسلو نوشت: «متاسفانه امروز توسط چهار بزدل مورد تعرض قرار گرفتم که به من صدمه زدند و سعی کردند به خانواده ام صدمه بزنند. وقتی مقاومت نشان می دهید این چیزی است که اتفاق می افتد.  من نمی دانم چگونه افرادی با چنین رفتاری وجود دارند. مهمترین چیز برای من خانواده ام است و خوشبختانه همه آنها خوب هستند. بعد از این همه موانع در زندگی من، این فقط یکی دیگر است که بر آن غلبه خواهم کرد. محکم و قوی، مثل همیشه.»

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط