۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶

حمله جدید به فتح ‌الله ‌زاده در مورد زمین ۴ هکتاری/ واکنش مدیرعامل سابق استقلال به ماجرای افشاشده از شهردار کیاشهر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در روزهای گذشته تصویری از شهردار کیاشهر را منتشر کرد و ادعا کرده بود به گفته وی زمینی در دوره تصدی فتح‌الله‌زاده به باشگاه استقلال تحویل شده، که این قطعه ۴ هکتاری به روزنام...

فتح الله‌زاده: به فرهاد گفتم برگرد گفت چشم / تلاش آجرلو برای برگرداندن فرهاد به ایران / فرهاد گفت ارادت دارم اما اونور قطعی کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در روزهای گذشته تصویری از شهردار کیاشهر را منتشر کرد و ادعا کرده بود به گفته وی زمینی در دوره تصدی فتح‌الله‌زاده به باشگاه استقلال تحویل شده، که این قطعه ۴ هکتاری به روزنامه استقلال جوان منتقل و سپس فروخته شده است.

این مسئله با واکنش اولیه فتح‌الله‌زاده مواجه شد و امروز وقتی خبرنگاران از قربان‌زاده دوباره در این زمینه پرسیدند، رئیس سازمان خصوصی‌سازی این‌طور پاسخ داد که محاکم قضایی وجود دارند و اگر فتح‌الله‌زاده مدارکی برخلاف این ادعا دارد می‌تواند از طریق قضایی صحبت خود را به کرسی بنشاند. او همچنین از فتح‌الله‌زاده خواست که درباره زمین ۴ هکتاری توضیح بدهد که چگونه عمل شده و این حرف‌ها درباره وی نادرست است.

ساعتی بعد فتح‌الله‌زاده در این باره و در واکنش گفت: من نباید در این زمینه توضیحی بدهم و آقای قربان‌زاده با توجه به اتهامی که مطرح کرده است باید پاسخگوی مراجع قضایی باشد. من شخصا با شهردار کیاشهر صحبت کردم و ایشان اعلام کردند که صحبتی در این زمینه نداشته‌اند. ضمن این‌که موضوع زمین کیاشهر و شایعات مربوط به آن هم به امید خدا بعد از رسیدگی صحبت‌های اخیر، به صورت کامل با مدارک در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار