۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷

حمله تند کاپیتان ارتش سرخ به بنیادی فر/عالیشاه: سه امتیاز مبارک‌تان باشد اما به چه قیمتی؟/عالیشاه: کجای دنیا از بیرون توپ وسط زمین می‌اندازند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،حمله تند کاپیتان ارتش سرخ به بنیادی فر/عالیشاه: سه امتیاز مبارک‌تان باشد اما به چه قیمتی؟/عالیشاه: کجای دنیا از بیرون توپ وسط زمین می‌اندازند؟. امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در میکسد...

پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،حمله تند کاپیتان ارتش سرخ به بنیادی فر/عالیشاه: سه امتیاز مبارک‌تان باشد اما به چه قیمتی؟/عالیشاه: کجای دنیا از بیرون توپ وسط زمین می‌اندازند؟. امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه فولاد آره‌نا، صحبت کرد و در خصوص این بازی گفت: من سوال دارم، کجای دنیا توپ را می‌اندازند وسط زمین؟ این کار برای چه زمانی است؟ دو دفعه پشت هم این کار را کردند.

وی افزود: هفته پیش پنالتی برای ما نگرفتند و چیزی نگفتیم. بچه‌های با حجب و حیایی داریم، مصاحبه نمی‌کنند اما آقای موعود خان [بنیادی‌فر]! از چه می‌ترسی؟ چرا با داد و بیداد خطا می‌گیری؟ چرا با داد و بیداد پنالتی را نگرفتی؟ که علتی داشت؟

عالیشاه راجع به این بازی همچنین توضیح داد: ای کاش هوادار بود در ورزشگاه که شما با داد و بیداد خطا نمی‌گرفتی. سوال من این است که از چه چیزی می‌ترسی؟ اصلا اسم این فوتبال بود؟

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به سوالی پیرامون صحنه مشکوک روی دیاباته عنوان کرد: پنالتی که مشخص است، پنالتی بود. اما من بحثم کلا بحث این بازی است. از چه چیزی می‌ترسید؟ چرا با داد و بیداد خطا می‌گیرید؟ فکر نکنم بازی به صورت مداوم یک ربع هم در جریان بوده باشد. هر پنج دقیقه داور سوت زد. داریم مگر چنین چیزی؟ کجای دنیا توپ می‌اندازند وسط زمین؟

او در پایان گفت: این کارها برای چه زمانی است؟ به چه قیمتی؟ باشد سه امتیاز برای شما. ولی به چه قیمتی؟ خدانگه‌دار…

عالیشاه: سه امتیاز مبارک‌تان باشد اما به چه قیمتی؟

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد داور بازی تیمش مقابل فولاد به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، امید عالیشاه، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ هفته قبل برای پنالتی نگرفتند، چیزی نگفتیم. ما بازیکنان با حجب و حیایی داریم. مصاحبه هم نمی‌کنند اما آقای موعود خان از چه می‌ترسی؟ چرا با داد و بیداد خطا می‌گیری؟ چرا با داد و بیداد پنالتی را نگرفتی؟ ای کاش هوادار در ورزشگاه بود تا شما با داد و بیداد سوت نمی‌زدی. چرا باید این اتفاقات رقم بخورد؟ اصلا اسم این مساله فوتبال بود؟

او درباره صحنه مشکوک به پنالتی روی شیخ دیاباته گفت: مشخص بود که پنالتی است اما بحث من بازی است. داور از  چه می‌ترسید؟  چرا با داد و بیداد خطا می‌گرفت. فکر نکنم بازی ۱۵ دقیقه به طور مداوم در جریان بوده باشد. هر ۵ دقیقه داور سوت زد. مگر چنین چیزی داریم؟ کجای دنیا توپ را وسط می‌اندازند؟ باشد سه امتیاز مبارک‌تان باشد اما به چه قیمتی؟

عالیشاه: کجای دنیا از بیرون توپ وسط زمین می‌اندازند؟/ داور از چه می‌ترسید؟

 کاپیتان تیم پرسپولیس به شدت نسبت به رفتار نیمکت‌نشینان تیم فولاد خوزستان و نیز عملکرد داور دیدار با فولاد انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، امید عالیشاه پس از پایان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس که به شکست یک بر صفر سرخپوشان انجامید، اظهار داشت: کجای دنیا توپ را از بیرون وسط زمین می‌اندازند؟ اینکه دو بار متوالی در زمین توپ می‌اندازند، برای چه زمانی است؟ هفته گذشته پنالتی ما را نگرفتند، اما بازیکنان پرسپولیس حُجب و حیا دارند و مصاحبه نمی‌کنند.

وی خطاب به موعود بنیادی‌فر، داور این مسابقه گفت: موعود خان! از چه می‌ترسی که با داد و بیداد خطا می‌گیری و پنالتی ما را نگرفتی؟ چه علتی دارد؟ کاش هواداران در ورزشگاه حضور داشتند تا داور با هر فریاد سوت نمی‌زد.

کاپیتان پرسپولیس با انتقاد از توقف مداوم بازی تصریح کرد: آیا اسم این فوتبال بود؟ باید یک پنالتی به سود ما اعلام می‌شد، اما صحبت من درباره کلیت مسابقه است. بازی به مدت ۱۵ دقیقه مداوم در جریان نبود و داور هر پنج دقیقه یک بار سوت می‌زد. مگر چنین چیزی داریم؟!

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار