۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷

حمایت ویژه ستاره فولاد از یحیی پس از پیروزی فولاد به پرسپولیس/انصاری: کدام کادر فنی در ایران آرام است؟!/واکنش کاپیتان فولاد به صحبت های گل‌محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،حمایت ویژه ستاره فولاد از یحیی پس از پیروزی فولاد به پرسپولیس/انصاری: کدام کادر فنی در ایران آرام است؟!/واکنش کاپیتان فولاد به صحبت های گل‌محمدی. ساسان انصاری هافبک مهاجم تیم فوتبال ...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،حمایت ویژه ستاره فولاد از یحیی پس از پیروزی فولاد به پرسپولیس/انصاری: کدام کادر فنی در ایران آرام است؟!/واکنش کاپیتان فولاد به صحبت های گل‌محمدی. ساسان انصاری هافبک مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در میکسدزون خبری ورزشگاه فولاد آره‌نا درباره پیروزی تیمش در یک دیدار جنجالی این‌طور حرف‌هایش را آغاز کرد: بازی خیلی خوبی از سمت تیم ما بود.

انصاری: احترام آقای گل‌محمدی واجب است اما …

پرسپولیس تیم قابل احترامی است ولی ما تمام چیزی که کادر فنی گفته بود و خیلی خوب پرسپولیس را آنالیز کرده بودند، اجرا کردیم.
او سپس با اشاره به جریان فنی مسابقه ادامه داد: ما می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که اگر یک لحظه اشتباه کنیم، به سختی تنبیه خواهیم شد. فکر می‌کنم خیلی خوب بازی کردیم و یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیرمان بود. کاملا منظم و با دیسیپلین بالا بود. خیلی خیلی خوب کادر فنی تیم پرسپولیس را آنالیز کرده بود و موبه‌مو دستورات کادر فنی را انجام دادیم. نتیجه زحمات‌مان را هم گرفتیم و سه امتیاز ارزشمند را از پرسپولیس گرفتیم.
سوال بعدی از انصاری درباره کیفیت روبرتو تورس خرید اسپانیایی فولاد بود و او در این‌باره گفت: روبرتو نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. بازیکنی است که به خاطر روابطی که با سرمربی ما دارد به صورت مستقیم از لالیگا به فوتبال ایران آمده است. ما از وجود ایشان استفاده می‌کنیم. کیفیت خیلی خیلی بالایی دارد و امروز هم یک گل سه امتیازی برای ما زد. قطعا از این به بعد هم کیفیت بالایی از خودش نشان خواهد داد.
انصاری سپس در واکنش به اظهارات یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از مسابقه که به شدت نسبت به حواشی مسابقه و به ویژه رفتار نیمکت تیم فولاد اعتراض داشت، گفت: من فقط شنیدم که آقا یحیی چه چیزهایی در کنفرانس خبری گفته است. ایشان بزرگ ماست و قطعا احترامش برای ما واجب است. من جایگاه بازیکن دارم و در جایگاهی نیستم که در مورد اظهارات ایشان صحبت کنیم.
مهاجم سابق سپاهان و پرسپولیس ادامه داد: ایشان قابل احترامند، اما درباره حواشی بازی یک سوال دارم. در لیگ ایران کدام بازی است که حاشیه ندارد و کدام مربی یا کادر فنی است که کنار زمین آرام می‌ماند؟ اعتراض‌ها خیلی عادی بود و نباید زحمات تیم ما نادیده گرفته شود. نباید نوع پرس و سازماندهی‌ای که ما داشتیم و این همه زحمت کشیدیم، نادیده گرفته شود. این مدل و سبکی که ما پیاده کردیم هم نباید نادیده گرفته شود. باید یک گروه آنالیز بنشیند و شیوه و سبک ما در این بازی را آنالیز کند تا کیفیت ما و کادر فنی ما را ببیند. ما در این چند ساله ثابت کرده‌ایم که تیم فوق‌العاده قابل احترام و با کیفیت است.
انصاری در ادامه با انتقاد از برخی رسانه‌ها اضافه کرد: متاسفانه برخی رسانه‌ها راحت بیرون کادر فنی فولاد را می‌بینند و درباره آن‌ها صحبت می‌کنند. ما جلسات آنالیز فوق‌العاده ‌داریم و تمرینات‌مان فوق العاده به‌روز است. یکی از به‌روزترین کادرهای فنی ممکن را داریم و از کار کردن با آن‌ها خیلی خوشحالیم. روزبه‌روز از آن‌ها یاد می‌گیریم و این مسائل که بخواهیم مطرح کنیم تا کیفیت فوتبالی ما زیر سوال برود، درست نیست. خواهش می‌کنم گروه‌های آنالیز بنشینند و نوع سبک بازی ما در این مسابقه را بررسی کنند تا به آن پی ببرند و به نظرم برای کل فوتبال ایران این سبک بازی فولاد مفید خواهد بود.

انصاری: کدام کادر فنی در ایران آرام است؟!

مهاجم تیم فولاد گفت: در لیگ ایران کدام بازی بیرون از زمین حاشیه ندارد و کدام کادرفنی آرام است؟

ساسان انصاری صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، ساسان انصاری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس گفت:

 بازی خیلی خوبی از طرف ما و پرسپولیس بود. با توجه به چیزی که کادرفنی گفته و پرسپولیس را آنالیز کرده بود؛ می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که اگر یک لحظه اشتباه کنیم به سختی تنبیه می‌شویم. فوق‌العاده بازی کردیم و یکی از بهترین بازی‌های چند فصل اخیرمان بود.

وی ادامه داد:

 یک بازی تاکتیکی بود. کادرفنی خیلی خوب این بازی را آنالیز کرده بود و مو به مو دستورات آنها را انجام دادیم. نتیجه تلاش‌مان را گرفتیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

مهاجم فولاد در مورد حضور روبرتو تورس در این تیم و عملکرد او گفت:

 او نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. تورس بازیکنی است که از لالیگا مستقیم آمده و قطعاً به خاطر روابط سرمربی ما داشته به اینجا آمده است. قطعاً از وجود او استفاده می‌کنیم؛ کیفیت خیلی بالایی دارد و خوشحالیم که گل سه امتیازی زد.

انصاری در واکنش به اظهارات گل محمدی در نشست بعد از بازی گفت:

 شنیده‌ام که او چه گفته است. او بزرگ ماست و احترام‌شان واجب. جایگاه من بازیکن است و در جایگاهی نیستم که در مورد حرف های او چیزی بگویم؛ اما درباره حاشیه‌های بازی بگویم الان در لیگ ایران کدام بازی بیرون از زمین حاشیه ندارد و کدام کادرفنی آرام است؟ اعتراض‌ها خیلی عادی است و نباید انقدر بزرگ‌نمایی شود. نوع پرس ما و زحمت ما نباید نادیده گرفته شود. یک گروه باید کیفیت تیم ما و کیفیت کادرفنی را ببیند. ثابت کردیم که تیم‌مان با کیفیت است ولی متأسفانه برخی‌ خیلی راحت درباره کادرفنی ما صحبت می‌کنند. یکی از به روز‌ترین کادرفنی‌ها را داریم و خیلی خوشحالیم از این بابت. خواهش می‌کنم گروه‌های آنالیز سبک بازی ما را آنالیز کنند. این موضوع برای کل فوتبال ایران مفید خواهد بود.

واکنش کاپیتان فولاد به صحبت های گل‌محمدی/ انصاری: سبک بازی ما برای کل فوتبال ایران مفید است

کاپیتان تیم فولاد به صحبت های پس از بازی سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ساسان انصاری پس از برتری یک بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بازی از طرف هر دو تیم خیلی خوب بود‌. نسبت به آنچه کادرفنی گفته بود، خیلی خوب پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم. تیمی که قابل احترام و صدر جدول است. می دانستیم اگر یک لحظه اشتباه کنیم، به سختی تنبیه می‌شویم‌.

 ستاره فولاد

ستاره فولاد

وی افزود: فوق‌العاده بازی کردیم و یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر ما بود‌. کاملا منظم و با دیسیپلین بالا کار کردیم. یک بازی کاملا تاکتیکی بود و کادرفنی ما کامل پرسپولیس را آنالیز کرده بودند. مو به مو دستورهای کادرفنی را انجام دادیم و با کسب ۳ امتیاز ارزشمند، نتیجه زحمات‌مان را گرفتیم.

کاپیتان فولاد درخصوص رابطه نزدیکش با روبرتو تورس، گفت: روبرتو نیازی به تعریف و تمجید من ندارد‌. از لالیگا مستقیم به اینجا آمده و این به دلیل رابطه‌اش با سرمربی ما بوده است‌. قطعا از وجودش استفاده می‌کنیم‌ کیفیت خیلی بالایی دارد و امروز هم گل ۳ امتیازی برای فولاد زد. از این به بعد هم کیفیت بالاتری نشان خواهد داد‌.

انصاری درمورد اظهارات بعد از بازی یحیی گل‌محمدی، عنوان کرد: فقط شنیده‌ام او چه گفته است. او بزرگ ما و احترامش برای ما واجب است‌. من بازیکن هستم و در جایگاهی نیستم که بخواهم درمورد آقا یحیی صحبت کنم‌‌. خیلی برای ما قابل احترام است.

وی اضافه کرد: فقط درمورد حواشی بازی بگویم کدام دیدار است که بیرون زمین حاشیه نباشد یا کدام کادرفنی کنار زمین آرام است‌. اعتراض ها خیلی عادی بود. نباید از کنار برخی مسائل گذشت اما نباید اعتراض‌ها بزرگ نمایی شود. زحماتی که ما کشیدیم، خیلی خوب بود. نوع پرس و سازماندهی فولاد با این همه سبکی که به خوبی ارائه کردیم، نباید زحمات بچه‌ها نادیده گرفته شود. باید یگ گروه بنشیند و سبک و شیوه تیم ما را آنالیز کند.

بازیکن فولاد تصریح کرد: باید کیفیت ما و کادرفنی فولاد را ببینند‌‌. در این چند سال نشان دادیم فولاد فوق العاده باکیفیت بااحترام است اما متاسفانه چنین مسائلی وجود دارد‌. برخی رسانه‌ها فقط خیلی راحت فقط بیرون کادرفنی فولاد را می‌بینند و درمورد این کادر حرف میز‌نند‌. جلسات آنالیز فوق‌العاده‌ای داریم و تمرینات مان خیلی به روز است.

انصاری افزود: یکی از به روز ترین کادرهای فنی ایران را داریم. خیلی خوشحالیم با چنین کادری کار می‌کنیم. همه بازیکنان از آن‌ها یاد می‌گیرند و نباید با مطرح کردن مسائل بیرونی، کیفیت فوتبال فولاد را زیر سوال ببرند. خواهش می‌کنم گروه های آنالیز برنامه‌ها بنشینند و فوتبال، نوع تاکتیکی که برای این بازی انتخاب کرده بودیم و سبک بازی فولاد را آنالیز کنند زیرا سبک و شیوه‌ای که بازی کردیم برای کل فوتبال ایران مفید است‌.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار