۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱

حمایت عجیب شهردار پورتو از طارمی +جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حمایت عجیب شهردار پورتو از طارمی +جزئیات. روی موریرا درباره متن تندی که در دفاع از مهدی طارمی پس از دیدار تیم‌های استوریل و پورتو منتشر کرد، مورد سؤال قرار گرفت. شهردار پورتو دوباره پشت طارمی درآمد...

مهدی طارمی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حمایت عجیب شهردار پورتو از طارمی +جزئیات. روی موریرا درباره متن تندی که در دفاع از مهدی طارمی پس از دیدار تیم‌های استوریل و پورتو منتشر کرد، مورد سؤال قرار گرفت.

شهردار پورتو دوباره پشت طارمی درآمد/ دوست ندارم کسی مورد بدرفتاری قرار بگیرد

شهردار پورتو در واکنش به این پرسش گفت: دیدم شخصی (طارمی) با پرسشی خارج از بحث مورد اذیت قرار گرفت و در شرایطی بود که این سؤال نباید از او پرسیده می‌شد. ما محکوم هستیم که در معرض بررسی و موشکافی باشیم و نمی‌توانیم همیشه بقیه را قضاوت کنیم. روزنامه‌نگاران به‌خوبی مرا می‌شناسند و کسی ندیده که برخورد بدی با خبرنگاری داشته باشم، اما دوست ندارم کسی مورد بدرفتاری قرار بگیرد.

حمایت عجیب شهردار پورتو از طارمی +جزئیات

حمایت عجیب شهردار پورتو از طارمی +جزئیات

هر کسی شامل روزنامه‌نگار، شهردار یا کشیش، حوزه‌های زندگی اجتماعی و خصوصی دارد. به این خاطر به‌عنوان شهردار پورتو صحبت کردم».

پورتو روز شنبه در هفته هفتم لیگ برتر پرتغال، مقابل استوریل به تساوی یک – یک رسید و مهدی طارمی تنها گل پورتو را به ثمر رساند. مهاجم تیم ملی در گفت‌وگوی بعد از بازی با سؤال خبرنگار شبکه «اسپورت تی‌وی» با اتهام تمارض مواجه شد و شهردار پورتو از طارمی دفاع کرد.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار