۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷

حمایت تمام قد ستاره آبی پوشان از سرمربی/نمی‌توانم پاتر را با مربیان قبلی مقایسه کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال،حمایت تمام قد ستاره آبی پوشان از سرمربی/نمی‌توانم پاتر را با مربیان قبلی مقایسه کنم. تیاگو سیلوا مدافع کهنه‌کار چلسی، می‌گوید هنوز برای مقایسه گراهام پاتر با سایر مربیانش زود ...

دومین فینال سرخابی؛ انتقام یا دبل؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال،حمایت تمام قد ستاره آبی پوشان از سرمربی/نمی‌توانم پاتر را با مربیان قبلی مقایسه کنم. تیاگو سیلوا مدافع کهنه‌کار چلسی، می‌گوید هنوز برای مقایسه گراهام پاتر با سایر مربیانش زود است.

حمایت تمام قد ستاره برزیلی چلسی از پاتر : او را زود قضاوت نکنیم

تیاگو سیلوا به تازگی قراردادش با باشگاه چلسی را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد و تا تابستان ۲۰۲۴ در این تیم حضور خواهد داشت.

چلسی آماده است تا امشب در بازی رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف دورتموند برود و نتایج نه چندان خوب این تیم در لیگ برتر باعث شده که انتقادهای بسیاری از پاتر مطرح شود.

سیلوا پیش از این تجربه کار با مربیان بزرگی چون کارلو آنچلوتی، لوئیز فلیپه اسکولاری و توماس توخل را داشته و همین باعث شد که خبرنگاران از او درباره شرایط پاتر نسبت به این مربیان سوال کنند.

آبی پوشان

آبی پوشان

این مدافع برزیلی در پاسخ به این سوال اظهار داشت:

هنوز زمان کافی سپری نشده که بتوانم درباره چنین موضوع مهمی اظهارنظر کنم. من دوست ندارم افراد را با یکدیگر مقایسه کنم، چه در زمینه سبک بازی یا در زمینه نحوه کارشان باشد.

او با اشاره به تفاوت‌های مربیان در دنیای فوتبال اضافه کرد:

همه سبک بازی خاص خودشان را دارند. با این حال، در مدت زمان کوتاهی که تحت هدایت پاتر بازی کردم می‌توانم ببینم که او شخصیت بسیار خوبی دارد و به معنای واقعی کلمه انسان بسیار خوبی است. او در زمین به شما نشان می‌دهد که باید چه کار کند و کدام کارتان اشتباه است. بیرون از زمین هم انسان خوبی است و این موضوع برای مدیریت تیم بسیار مهم است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار