۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵

حمایت از استقلال اشتباه است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پیروز قربانی درباره شرایط این روزهای استقلال گفت: پیش از این نظرم را دادم و مورد انتقاد قرار گرفتم اما باز هم سر مواضع خودم هستم. شرایط نرمال نیست و خیلی می گویند باید حمایت کنید. حمایت وقتی صورت ...

حمایت از استقلال اشتباه است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پیروز قربانی درباره شرایط این روزهای استقلال گفت: پیش از این نظرم را دادم و مورد انتقاد قرار گرفتم اما باز هم سر مواضع خودم هستم. شرایط نرمال نیست و خیلی می گویند باید حمایت کنید. حمایت وقتی صورت می‌گیرد که وقتی اتفاقاتی دارد می‌افتد بدانی که نتیجه اش مثبت می‌شود اما در استقلال این موضوع را نمی‌بینم و با کار غلط نمی شود نتیجه گرفت. روند استقلال از جانب مدیریت و دوستان کادرفنی درست نیست و سازماندهی خوبی وجود ندارد. من اگر از کار اشتباه حمایت کنم به شعور خودم توهین کرده‌ام و نظری نمی‌دهم که فردا شرمنده شعور خودم شوم. نظرم را می گویم و مورد انتقاد قرار می گیرم اما در استقلال کار غلط صورت می‌گیرد و وای به روزی که کار غلط نتیجه بدهد و اعتقاد دارم استقلال کار غلط انجام می‌دهد.

قربانی صحبتهایش را اینگونه به پایان رساند: شرایط قرارداد بازیکن به شکلی است که بازیکن به خودش اجازه می‌دهد که همراه تیم به امارات سفر نرود. مگر می‌شود چنین چیزی اتفاق بیفتد و سه بازیکن همراه کاروان تیم راهی اردو نشوند!

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار