۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶

حماس: تمام ملت فلسطین، سلاح به‌دست بگیرند

به گزارش اندیشه معاصر؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه شنبه گفت این جنبش در وضع قوانین جدید درگیری برای حفاظت از مردم فلسطین و مقدسات آنها دریغ نخواهد کرد. به نوشته پایگاه خبری روسیا الیوم، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس عصر شنبه در اظه...

حماس: تمام ملت فلسطین، سلاح به‌دست بگیرند

به گزارش اندیشه معاصر؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه شنبه گفت این جنبش در وضع قوانین جدید درگیری برای حفاظت از مردم فلسطین و مقدسات آنها دریغ نخواهد کرد.

به نوشته پایگاه خبری روسیا الیوم، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس عصر شنبه در اظهاراتی گفت: کتائب القسام و نیروهای مقاومت، با قدرت و نوآوری‌های خود و مدیریت خوب نبرد، رژیم صهیونیستی را غافلگیر کردند.

وی افزود: مقاومت و گردان‌های القسام در تقابل با دشمن بزدل سرآمد بودند و محاسبات دشمن را برهم زدند و او را دچار وضعیتی از سردرگمی و ورشکستگی کردند به طوری که افکار عمومی در داخل اسرائیل، منطقه و جهان علیه آن شده است.

سخنگوی حماس گفت: تل آویو پایتخت تصمیم‌سازی‌های اسرائیل، هم اکنون میدان جنگ میان القسام و دشمن و هدف اصلی موشک‌های القسام شده است.

برهوم گفت: جبهه‌های باز با دشمن و ضربات قوی و دقیق مقاومت، رژیم صهیونیستی را به دردسرانداخته و برای آن یک بحران بزرگ امنیتی، اجتماعی، نظامی و سیاسی شکل داده است.

وی افزود: ملت فلسطین در همه صحنه‌ها برای مقابله با دشمن متحد شده و با قدرت پشت مقاومتی هستند که سپر و محافظ آن است.

سخنگوی حماس گفت: ما هرگز در ضربه به دشمن صهیونیستی و تحمیل قواعد درگیری جدیدی که حافظ ملت ما و مقدسات ما در برابر هر گونه حمله‌ای باشد، دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما قدرت ، ابزارها و نوآوری‌های بیشتری داریم که دشمن را شوکه می‌کند و محاسبات او را به هم می‌ریزد.

برهوم تاکید کرد: زمان آن فرا رسیده که همه مردم فلسطین در مقابل اسرائیل اسلحه بردارند.

سخنگوی حماس افزود: ما نبرد را با تمام قدرت و استحکام ادامه خواهیم داد و از تحقق آرزوها و امیدهای مردم خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در حالی که رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان جهانیان به کشتار مردم فلسطین ادامه می‌دهد، آمریکا و کشورهای اروپایی به جانبداری از این رژیم پرداخته‌اند.

به گفته سازمان دفاع مدنی در غزه، شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نواز غزه تا امروز (شنبه – ۱۵ مه)، بیش از ۱۴۰ نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن بوده است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار