۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳

حضور کنعانی زادگان در کمیته اخلاق/عکس دوست دختر کنعانی زادگان لو رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تیم ملی فوتبال ایران تا کنون ۵ بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایر...

مشت محکم اسکوچیچ بر دستور فدراسیون فوتبال ایران / پاسخ کمیته انضباطی به دهن کجی سرمربی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تیم ملی فوتبال ایران تا کنون ۵ بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی از ۸ با ۲۲ امتیاز در رتبه نخست جدول رده‌بندی گروه A مسابقات مقدماتی جام‌جهانی قراردارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام‌جهانی ۴ فروردرین ۱۴۰۱ به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع تیم ملی ایران که با وجود پخش یک فایل صوتی و حواشی ایجاد شده بر اثر آن، برای دو بازی تیم ملی مقابل عراق و امارات به اردوی ملی پوشان دعوت شد و در هر دو بازی هم برای تیم ملی به میدان رفت، دقایقی پیش در جلسه کمیته اخلاق حضور یافت.

پس از دعوت کنعانی زادگان به تیم ملی، در واکنش به اعتراض منتقدین، سرپرست تیم ملی و سخنگوی فدراسیون گفته بودند پرونده کنعانی زادگان در کمیته اخلاق باز است و فدراسیون و تیم ملی هر حکمی که این کمیته در مورد کنعانی زادگان صادر کند را می پذیرند. به هرحال بعد از برگزاری دو بازی تیم ملی مقابل عراق و امارات، امروز محمدحسین کنعانی زادگان برای پاسخگویی پیرامون فایل صوتی پخش شده در فضای مجازی به کمیته اخلاق فراخوانده شد.مدافع تیم ملی دقایقی قبل در جلسه رسیدگی به این موضوع شرکت کرد. جزییات این جلسه از سوی کمیته اخلاق اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار