۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷

حضور مهتاب ناظری در تمرین استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت، عصر امروز (سه‌شنبه) یک جلسه تمرینی را پشت سر گذاشت. در این تمرین بازیکنان پس از کار بر روی تشک، به کارهای کششی و سرعتی مشغول شدند....

گزینه نام آشنا در لیست استقلال ؛ پلن B روی میز مصطفی آجورلو / آغاز مذاکره با جانشین فرهاد مجیدی / جانشین نکونام در استقلال کیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت، عصر امروز (سه‌شنبه) یک جلسه تمرینی را پشت سر گذاشت.

در این تمرین بازیکنان پس از کار بر روی تشک، به کارهای کششی و سرعتی مشغول شدند. بخش اصلی این تمرین را مرور تاکتیک‌های تیمی تشکیل داد. در تمرین امروز آبی‌پوشان کلیه بازیکنان حضور داشتند.

استقلال یک مهمان ویژه داشت. خانم مهتاب ناظری هوادار استقلال که پیش از این در ویدیویی از علاقه‌اش به استقلال و دیدن بازیکنان و سرمربی آبی‌پوشان پایتخت صحبت کرده بود، امروز با حضور در محل تمرین استقلال، با استقبال گرم فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال روبه‌رو شد و با آنها عکس یادگاری گرفت.

تیم فوتبال استقلال پنجشنبه در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار