۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱

حسینی: لایحه برنامه هفتم نهایی شد/لایحه عفاف و حجاب تقدیم مجلس شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛ سیدمحمد حسینی  با بیان اینکه لایحه برنامه هفتم توسعه از نظر دولت نهایی است، اظهار کرد: این لایحه نهایی است و باید تقدیم مجلس شود که الان جلسات مجلس تعطیل شده و بعد از آغاز به کار م...

حجاب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛ سیدمحمد حسینی  با بیان اینکه لایحه برنامه هفتم توسعه از نظر دولت نهایی است، اظهار کرد: این لایحه نهایی است و باید تقدیم مجلس شود که الان جلسات مجلس تعطیل شده و بعد از آغاز به کار مجدد مجلس، این لایحه تقدیم می شود.

وی همچنین افزود: لایحه عفاف و حجاب هم روز سه شنبه به مجلس ارسال شده است که دو فوریتی است و باید اعلام وصول شود و سپس در کمیسیون ها و صحن علنی مجلس بررسی شود. ما پیشنهادات خود برای اصلاح این لایحه را اعلام کرده ایم ولی میزان اختیار ما برای اصلاح این لایحه محدود است.

حسینی در پایان گفت: بعد از اینکه مجلس دوباره آغاز به کارکرد، بررسی رای اعتماد به وزیر صمت و بررسی دو لایحه عفاف و حجاب و برنامه هفتم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

محمدرضا کیانفر

۱۱ خرداد ۱۴۰۲


. علی غلامی استاد دانشگاه امام صادق گفت: ما توسعه نیافتیم چون فروردین 59 آمریکا با ما قطع ارتباط کرد و تحریمها آغاز شد.آقای غلامی، ما توسعه نیافتیم چون 13 آبان 58 تعهداتمان را زیر پا گذاشتیم مانند وحوش جنگل به سفارت آمریکا که خاک آن کشور است تجاوز و گرگانگیری نمودیم تعدی‌مان را انقلاب دوم نامیدیم و هرگز خودمان را تقبیح نکردیم. کرم در بیخ درخت تن فتاد، بایدش بر کند و در آتش نهاد. عروة الوثقاست این ترک هوا، برکشد این شاخ جان را بر سما.سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.

نظرات بسته شده است