۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴

حسینی: خیلی تلاش کردم بازی کنم اما نشد/ فکرش را هم نمی‌کردم مصدوم شوم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حسینی چند دقیقه ای تلاش کرد با وجود مصدومیت به بازی ادامه بدهد اما نتوانست ودر نهایت تعویض شد. او در این رابطه به همکار ما گفت: واقعا دقایق سختی بود و خیلی اذیت شدم. در آن دقایق درد شدیدی داشتم وخی...

اخبار استقلال | جنگ پیروزی کاپیتان استقلال با دو ستاره محبوب سرخ پوش / رکوردشکنی پرسپولیسی های محبوب توسط این آبی پوش + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حسینی چند دقیقه ای تلاش کرد با وجود مصدومیت به بازی ادامه بدهد اما نتوانست ودر نهایت تعویض شد. او در این رابطه به همکار ما گفت: واقعا دقایق سختی بود و خیلی اذیت شدم. در آن دقایق درد شدیدی داشتم وخیلی دوست داشتم به بازی ادامه بدهم اما نشد.

البته از این اتفاق خیلی ناراحتم ولی خوشحالم که تیم محبوبم برنده شد. من اصلا تصور نمی کردم در همان دقایق شروع بازی مصدوم شوم و حالا باید فیزیوتراپی کنم تا ببینم چه پیش می آید.

گفته می شود برای بازی سوم استقلال مقابل تراکتور که شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، شانس حضور رشید مظاهری در میدان بیشتر از حسینی است. جالب این که مظاهری هم سابقه بازی در ذوب آهن را داشت و هم سابقه بازی در تراکتور را دارد.

 

مطالب مرتبط