۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱

حرف های معنی دار وحید امیری درباره تیم ملی و جام جهانی/ از تمام بازیکنان بپرسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حرف های معنی دار وحید امیری درباره تیم ملی و جام جهانی/ از تمام بازیکنان بپرسید. وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پس از پیروزی سرخ‌پوشان مقابل ون پارس ورامین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ا...

حرف های معنی دار وحید امیری درباره تیم ملی و جام جهانی/ از تمام بازیکنان بپرسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حرف های معنی دار وحید امیری درباره تیم ملی و جام جهانی/ از تمام بازیکنان بپرسید. وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پس از پیروزی سرخ‌پوشان مقابل ون پارس ورامین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار کرد: جا دارد به تیم خوب ون پارس تبریک بگویم. واقعا بازی پرفشاری بود اما توانستیم صعود کنیم. علی‌رغم این که موقعیت‌های زیادی داشتیم اما در این بازی‌ها نباید اشتباه کنید. تیم‌ها با تمام وجود دفاع می‌کنند تا از ما امتیاز بگیرند. خدا را شکر هدف صعود بود که به آن رسیدیم.

او درباره رقابت نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: الحمدلله شرایط تیم ما خوب است اما گول این شرایط را نمی‌خوریم. تیم‌های می‌خواهند در نیم فصل دوم سهمیه بگیریم. ما سعی می‌کنیم که با همان همدلی نیم فصل اول در نیم فصل دوم تلاش کنیم. فوتبال است و برخی اوقات اتفاقاتی علیه‌مان رخ می‌دهد اما ما محکوم به تلاش کردن هستیم.

بازیکن تیم‌ملی درباره شرایط این تیم بیان کرد: من در مسائل تیم‌ملی دخالت نکردم. دوست دارم بزرگترین اتفاق برای تیم‌ملی بیفتد چرا که سال دیگر بازی‌های مهمی در پیش داریم. امیدوارم اتفاق خوبی برای تیم‌ملی بیفتد. همه ما تلاش می‌کنیم که مردم‌مان خوشحال شوند.

امیری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از بازی نکردنش در جام جهانی ناراحت نیست، توضیح داد: می‌توانید از تک تک بازیکنان بپرسید. کوچکترین حاشیه و ناراحتی‌ای بابت بازی نکردنم نداشتم و فقط انرژی و دلگرمی به بازیکنان می‌دادم. اگر صعود می‌کردیم یک اتفاق ملی رخ می‌داد. در حال حاضر تمام تمرکز من پرسپولیس است و این که بتوانم به شرایط ایده‌آلم برگردم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار