۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲

حرف های عجیب و غریب مورینیو همه را انگشت به دهان گذاشت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ژوزه مورینیو سرمربی رم، معتقد است که عدم حضور آتالانتا در مسابقات اروپایی به سود این تیم تمام شده است. به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته، رم در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ ایتالیا به مصاف امپولی رفت ...

حرف های عجیب و غریب مورینیو همه را انگشت به دهان گذاشت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ژوزه مورینیو سرمربی رم، معتقد است که عدم حضور آتالانتا در مسابقات اروپایی به سود این تیم تمام شده است.

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته، رم در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ ایتالیا به مصاف امپولی رفت و با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی رسید.

این پیروزی پس از شکست سنگین هفته گذشته برابر اودینزه برای جالوروسی بود و باعث شد که آنها همچنان خودشان را به تیم‌های صدر جدول نزدیک نگه دارند.

ژوزه مورینیو پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:

ما می‌توانستیم به شکل دیگری و با آرامش خاطر بیشتر در این بازی برنده شویم. اگر ۱-۳ پیش بودیم می‌توانستیم بازی را بهتر مدیریت کنیم، خصوصا که روز پنجشنبه هم باید به میدان برویم. اما نکته مهم این بود که دوباره پیروز شدیم. شرایط سختی بود و هفت دقیقه وقت اضافه برای تیمی که پیش است، دشوار است اما به خوبی شرایط را مدیریت کردیم.
سرمربی رم درباره بازی این هفته لیگ اروپا برابر اچ.جی.کی هلسینکی اظهار داشت:

سبک بازی این تیم‌ها که تیم‌های رده دوم به حساب می‌آیند تغییر کرده است. شما در اروپا اگر به تیم‌هایی از اسکاندیناوی یا شرق اروپا می‌خوردید کار راحتی داشتید و مشکل فقط تیم‌های بزرگ بودند. اما حالا همه از نحوه کار تیم‌های بزرگ باخبر هستند و فقط کافی است یک کلیک در شبکه‌های اجتماعی کنند.
او با اشاره به برنامه فشرده رم در این فصل اضافه کرد:

مشکلاتی برای ما وجود دارد. برای مثال باید در فاصله دو روز بازی کنیم و برنده شویم. این به سود آتالانتاست که در هیچ جام دیگری حضور ندارد. این مشکلاتی است که تیم‌های کوچک‌تر ندارند و می‌توانند با پتانسیل بهتری برای دیدارهای لیگ آماده شوند. اما من دشواری و حضور در رقابت‌های اروپایی را ترجیح می‌دهم.
آتالانتا در حال حاضر با ۱۴ امتیاز از شش بازی و هم امتیاز با ناپولی و میلان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته و رم با یک امتیاز کمتر پنجم است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط