۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷

حرف های آتشین سرمربی استقلال

[ad_1] به گزارش منیبان؛ فرهاد مجیدی گفت: ما حدود ۴۵ روز دیگر با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم اما هنوز قرارداد برخی بازیکنان تمدید نشده برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید برنامه داشت اما من حتی نمی‌دانم برای بازی با الهلال کدام...

حرف های آتشین سرمربی استقلال

[ad_1]

به گزارش منیبان؛ فرهاد مجیدی گفت: ما حدود ۴۵ روز دیگر با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم اما هنوز قرارداد برخی بازیکنان تمدید نشده برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید برنامه داشت اما من حتی نمی‌دانم برای بازی با الهلال کدام بازیکنان را در اختیار دارم.  آقایان عین خیال‌شان هم نیست. به خاطر باشگاه استقلال خیلی حرف‌ها را نزدم. سال گذشته مقابل سپاهان در جام حذفی اعضای هیأت مدیره به من زنگ زده و گفتند اگر امشب شکست بخوری برکنارت می‌کنند، گفتم اشکالی ندارد و اگر صلاح می‌دانند من را بردارند. 

او‌ادامه داد: هیچکدام از این حرف‌ها را برای به حاشیه نرفتن تیم مطرح نکردم. بازیکن فلان تیم به من زنگ می‌زند و می‌گوید امروز چهار ساعت با مدیران استقلال جلسه داشتم، گفتم با اجازه چه کسی اصلاً مدنظر من نیستی. سناریو سال گذشته را امسال هم تکرار می‌کنند. 

مجیدی خطاب به مددی گفت: آقای مددی هفته پیش همین‌جا ایستادی و قول دادی، گفتی ابتدای هفته پول می‌دهم، آن پول کجاست؟ بازیکن من دو روز مانده به بازی تمرین را تعطیل کرد.هیچ پرداختی نداشتند و اکنون بچه‌ها صحبت خیلی خوبی کردند و من شرمنده شدم. آنها گفتند اگر پول نمی‌دهید دست کم احترام بگذارید. نمی‌خواهید یک تبریک برای بردن دربی به این بچه‌ها بگویید؛ اصلاً از اینکه استقلال دربی را برده ناراحت هستند. 

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار