۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶

حرف عجیب شهریار مغانلو هنگام رخصت گرفتن از نیمکت پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،  در همین راستا خبردار شدیم شهریار مغانلو پیش از دیدار اخیر سپاهان اصفهان و پرسپولیس در سیرجان برای رخصت گرفتن از تیم سابقش نزد نیمکت حریف رفت. شنیدیم شهریار مغانلو ضمن اش...

تمام گزینه‌های تقویت خط حمله سرخ‌پوشان/ شانس بازگشت مغانلو به پرسپولیس چقدر است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،  در همین راستا خبردار شدیم شهریار مغانلو پیش از دیدار اخیر سپاهان اصفهان و پرسپولیس در سیرجان برای رخصت گرفتن از تیم سابقش نزد نیمکت حریف رفت.

شنیدیم شهریار مغانلو ضمن اشاره به صحبت‌های ابراهیم شکوری به نیمکت نشینان هنوز گله‌مند (!) پرسپولیس گفت: «ابراهیم شکوری گفته که باشگاه سانتاکلارا پرتغال آن زمان از باشگاه پرسپولیس ۷۵۰ هزار یورو خواسته است که رضایتنامه ام را صادر کند اما این طور نبوده است. اصلا این حرف درست نیست و صحت ندارد.»

شهریار مغانلو در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیستم به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست و عملکرد قابل قبولی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داشت. پس از پایان لیگ بیستم و قهرمانی پرسپولیس اما خبر رسید که محمد محبی به باشگاه سانتاکلارا می‌رود و در ازای این انتقال شهریار مغانلو به باشگاه سپاهان خواهد رفت. هرچند مغانلو در آن مقطع این خبر را تکذیب و اعلام کرد که حضورش در سپاهان غیرممکن است اما نهایتا مشخص شد که امیدواری باشگاه پرسپولیس برای حفظ این بازیکن بی‌فایده است و شرط مالی سنگین باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه این بازیکن برای پرسپولیس باعث شد که قرمزها قید این بازیکن را بزنند.

بعد از قطعی شدن حضور محبی در سانتاکلارا، باشگاه پرتغالی از پیوستن شهریار مغانلو به سپاهان خبر داد و سپس قبل سایت باشگاه اصفهانی این خبر را به صورت رسمی تائید کرد تا یکی از مهمترین نقل و انتقالات تابستانی را رقم زده باشد. این نقل و انتقال جنجالی باعث بروز درگیری هواداران پرسپولیس با شهریار مغانلو در فضای مجازی شد در حالی که طرفداران رنگ قرمز معتقد بودند او در تیم محبوب آنها احیا شده و نباید به راحتی جدا می‌شد و به اصفهان می رفت.

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید یحیی گل محمدی به شدت به سبک بازی شهریار مغانلو اعتقاد دارد و بارها در جمع کادرفنی و مدیران باشگاه پرسپولیس گفته است «اگر شهریار مغانلو را داشتم با اختلاف قهرمان لیگ بیست و یکم می‌شدم!»

به هر روی شهریار مغانلو در فرصت رخصت گرفتن از نیمکت پرسپولیس دلیل جدایی اش را درخواست ۷۵۰ هزار یورویی سانتاکلارا ندانست.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار