۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶

حرف‌های جالب انریکه بعد از شکست تلخ/ طرفدار ایتالیا هستم!

[ad_1] خبرورزشی – لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از باخت ۴ بر ۲ شاگردانش در ضربات پنالتی بازی مقابل ایتالیا در شب نخست مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ دیداری که در وقت‌های معمول و اضافه یک – یک مساوی تمام شد و اسپانی...

حرف‌های جالب انریکه بعد از شکست تلخ/ طرفدار ایتالیا هستم!

[ad_1]

خبرورزشی –

لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از باخت ۴ بر ۲ شاگردانش در ضربات پنالتی بازی مقابل ایتالیا در شب نخست مرحله نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ دیداری که در وقت‌های معمول و اضافه یک – یک مساوی تمام شد و اسپانیایی‌ها پس از زدن گل تساوی بهتر از حریف خود ظاهر شدند، به خبرنگاران گفت: «بابت آنچه امشب دیدم بسیار خوشحالم. بازی این دو تیم بسیار باکیفیت در سطح بسیار بالایی بود، دو تیمی که می‌خواستند فوتبالی زیبا را به نمایش بگذارند. من فکر می‌کنم که بازی امشب برای دوستداران فوتبال یک نمایش زیبا بود.»

اسپانیا همچون دوره قبلی جام ملت‌های اروپا با قبول شکست برابر ایتالیا از رسیدن به مرحله بعدی رقابت‌ها بازماند. انریکه اما با تمجید از تیم حریف برای قهرمانی این تیم در جام شانزدهم ابراز امیدواری کرد.

انریکه افزود: «من به ایتالیا تبریک می‌گویم و امیدوارم که در فینال هم یک بازی خوب دیگر از این تیم ببینیم و بتواند جام را ببرد. من بابت این باخت حسرت نمی‌خورم. همه بازیکنان ما در این بازی باید با تمام توان‌شان کار می‌کردند و همین کار را هم انجام دادند. ایتالیا بازی را با انسجامی خارق‌العاده آغاز کرد، البته ما هم همینطور بودیم. این بازی فوتبال مانند کورس دو ماشین مسابقه بود که شانه به شانه یکدیگر می‌تاختند و باعث شد که ما یکی از بهترین بازی‌های فوتبال یورو را ببینیم.»

بعد از بیرون کشیدن آلوارو موراتا و جرارد مورنو، به نظر می‌رسید که لوئیس انریکه با استفاده از مهاجم نوک کاذب، در جنگ تاکتیکی توانسته است روبرتو مانچینی را تسلیم کند. او در این مورد اظهار داشت: «من در بازی قبلی ایتالیا مقابل بلژیک دیدم که چطور کیه‌لینی و بونوچی در مهار روملو لوکاکو کار کردند و همین باعث شد که فکر کنم استفاده از مهاجم کاذب گزینه بهتری است و به همین دلیل هم یک بازیکن دیگر به خط میانی تیم اضافه کردم. نقشه‌ام هم جواب داد و ما توانستیم پرس ایتالیا را خنثی کنیم و بازی را به خوبی اداره کردیم.»

انریکه در پایان در پاسخ به این سؤال که اگر انگلیس فینالیست شود، بین این تیم و ایتالیا ترجیح می‌دهد کدام تیم قهرمان شود، اظهار داشت: «می‌دانم انگلیسی‌ها از این حرفم ناراحت می‌شوند، اما بله من در فینال طرفدار ایتالیا خواهم بود.»

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار