۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

حج ۱۴۰۲ آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ امسال حدود ۸۸ هزار و ۵۵۰ زائر ایرانی در توافق با ‎عربستان در ‎حج شرکت می‌کنند. سعید چلندری سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی بیان کرد: در ساعت ۵۰ دقیقه بامداد چهارشنبه ۳ خر...

ثبت نام حج تمتع ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ امسال حدود ۸۸ هزار و ۵۵۰ زائر ایرانی در توافق با ‎عربستان در ‎حج شرکت می‌کنند.

سعید چلندری سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی بیان کرد: در ساعت ۵۰ دقیقه بامداد چهارشنبه ۳ خرداد اولین کاروان از شهر فرودگاهی امام خمینی به سرزمین وحی اعزام شد همچنین به ترتیب در ساعت ۱:۵۰  بامداد ، ۳ مداد و ۳:۵۰ بامداد پروازهای بعدی انجام می شود.

به گفته سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی بامداد چهارشنبه ۴ پرواز ایرباس ۳۰۰-۶۰۰ به سرزمین وحی اعزام شده و هر پرواز حدود ۲۴۰ نفر از زائران را جابه جا خواهد کرد.

به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران،  در عملیات حج امسال ۷۷۴ پرواز رفت و برگشت و ۱۵۴۸ سورتی پرواز انجام می شود.

او می گوید: شروع رسمی عملیات از شب گذشته با اعزام کاروان‌های پیش‌قراول شامل کارگزاران آغاز شد اما اولین کاروان حجاج، بامداد سوم خرداد اعزام شده است؛ همچنین‌ سوم مرداد ‌پایان عملیات حج خواهد بود و در مجموع ۲۱ فرودگاه درگیر عملیات حج هستند.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار