۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴

حامیان به ایتام و فرزندان محسنین ۴۵ میلیارد کمک کرد

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: حامیان ایتام در ۹ ماه امسال بیش از 45 میلیارد و 500 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

حامیان به ایتام و فرزندان محسنین ۴۵ میلیارد کمک کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام کمک ۴۵ میلیاردی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در استان، اظهارکرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه ۶۷ درصد رشد داشته است و حامیان طی ۹ ماهه سال قبل بیش از ۲۷ میلیارد تومان به ایتام این استان مساعدت داشتند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۷ هزار و ۵۴۹ حامی با این نهاد همکاری دارند، گفت: ۶ هزار و ۵۱۰ کودک نیازمند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی است که از این رقم ۳هزار و ۳۲۵ نفر یتیم و ۳ هزار و ۱۸۶ نیز فرزند محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه اکنون ۸۱ حامی مقیم خارج کشور حمایت ۱۹۳ یتیم استان را برعهده دارند، افزود: با اجرای طرح هایی از جمله ایران مهربان و هرکارمند یک حامی ۶ هزار و ۳۲۲ حامی جدید طی امسال جذب شدند.

الهی راد یاد آور شد: حامیان خیراندیش خراسان شمالی سال گذشته بیش از ۳۵ میلیارد تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط