۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

حامد لک: آقا کریم باقری الگو و معلم من است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حامد لک، سنگربان پرسپولیس به شایعه درگیری و دلخوری پیش آمده میان او و کریم باقری واکنش نشان داد. حامد لک که پس از پیوستن به پرسپولیس هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌ها انجام نداده و سعی کرده در فضای مجازی ...

اخبار پرسپولیس | این ستاره جنجالی سرخ ها، نیمکت نشین شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حامد لک، سنگربان پرسپولیس به شایعه درگیری و دلخوری پیش آمده میان او و کریم باقری واکنش نشان داد.

حامد لک که پس از پیوستن به پرسپولیس هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌ها انجام نداده و سعی کرده در فضای مجازی هم فعالیت زیادی نداشته باشد، اکنون در پایان فصل و پس از قهرمانی با سرخ‌پوشان به یک شایعه مطرح شده واکنش نشان داد.

دروازه‌بان پرسپولیس که در یکسال اخیر مجموعا ۲۵ کلین‌شیت با این تیم در رقابت‌های داخلی و آسیایی داشت، در یک استوری به تمجید از کریم باقری پرداخت و به شایعات مطرح شده پایان داد.

حامد لک در پیام خود نوشته است:

احترام به کوچکترین هوادار تا پیشکسوتان بزرگوار پرسپولیس رو نه فقط الان که بازیکن این تیم هستم، بلکه از بچگی و تمام دوران فوتبالیم رعایت کردم و هیچ‌وقت سعی نکردم باعث ناراحتی پرسپولیسی‌های عزیز بشم.

آقا کریم فقط مربی من نیست، نماد یک عاشق پرسپولیس هست که بجز مسائل فوتبالی، احترام و بزرگ‌منشی رو از ایشون یاد گرفتم و به خودم اجازه نمیدم به کسی که برای من معلم و الگو هست، بی‌احترامی کنم.

این صحبت‌ها رو انجام دادم تا هواداران پرسپولیس بدونن ما یک تیم هستیم و در کنار هم به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌کنم. به حواشی مطرح شده هم کاری ندارم. به امید قهرمانی آسیا

حامد لک : آقا کریم باقری الگو و معلم من است

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط