۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳

حالا وقت دیدن استقلال تهاجمی است/ یک فصل فوتبال اقتصادی بس است/ آجورلو هنوز وقت نکرده به قرارداد وریا غفوری رسیدگی کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اکبر کارگرجم بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره انتخاب سرمربی خارجی برای این تیم و تمرینات بدنسازی پیش فصل اظهاراتی را مطرح کرد. حضور مربی پرتغالی در رأس کا...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اکبر کارگرجم بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره انتخاب سرمربی خارجی برای این تیم و تمرینات بدنسازی پیش فصل اظهاراتی را مطرح کرد.

حضور مربی پرتغالی در رأس کادر فنی استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟

به نظرم این بهترین تصمیم ممکن بود. استقلال بعد از کسب عنوان قهرمانی نیاز داشت تا با یک مربی خارجی شرایط بهتری را نسبت به فصل قبل تجربه کند. البته فصل گذشته هم یک ایتالیایی در کادر فنی استقلال بود که نمی توان منکر اثرگذاری او در کسب نتایج خوب در بحث گل نخوردن شد.

گفته می شود ریکاردو ساپینتو سبک تهاجمی دارد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

استقلال در فصل گذشته بیشتر سبک دفاعی داشت و تا حدود زیادی هم علاقمندان به این تیم و پیشکسوتان نسبت به سبک بازی استقلال انتقاد داشتند. اما در نهایت دیدیم که بردهای اقتصادی و پیروزی با یک گل، منجر به کسب یک رکورد خیلی خوب شد. قطعاً حالا که هوادار استقلال نسبت به دور ماندن از قهرمانی تا حدی راضی شده و تیمش را قهرمان می بیند دوست دارد فصل آینده فوتبال زیبا هم از استقلال ببیند. فکر می کنم ارائه فوتبال اقتصادی دیگر کافی است. اگر این مربی جدید بتواند سبک بازی استقلال را تهاجمی کند قطعاً هوادار هم از دیدن فوتبال زیبا لذت خواهد برد.

نظرتان در رابطه با نقل و انتقالات و اینکه گفته می‌شود استقلال از رقیب همشهری اش عقب افتاده چیست؟

پرسپولیس حق داشت که در نقل و انتقالات پرقدرت ظاهر شود. آنها ابتدای فصل گذشته بازیکنان مهمی را از دست دادند بنابراین مجبور بودند یارگیری خوبی داشته باشند. نفراتی هم که با آن تیم اضافه شدند خوب نبودند برخلاف استقلال که بازیکنان اسم و رسم داری را نگرفت ولی همان بچه ها تیم را با قدرت قهرمان کردند. به نظرم استقلال اگر بتواند همین تیم را حفظ کند و در چند پست مثل دفاع و خط حمله بازیکن بگیرد باز هم میتواند قهرمانی اش را تکرار کند.

نظرتون در رابطه با تمدید قرارداد وریا غفوری چیست؟

در این باره قطعاً مدیر باشگاه بیکار نمی‌نشیند و کاپیتان تیم را صدا میزند. شاید آنها چون مشغول مذاکره با سرمربی خارجی بودند این مسائل را به بعد موکول کرده‌اند وگرنه قطعاً درباره همکاری با وریا غفوری صحبت خواهد شد. هواداران استقلال این بازیکن را دوست دارند و هم ثابت کرده تیمش علاقه‌مند است.

حرف باقیمانده؟

مربی جدید باید از فصل بدنسازی به نحو احسن استفاده کند تا در طول فصل تیمش از نظر بدنی کم نیاورد. هر چه بدن بازیکن بهتر و آماده تر باشد در مسابقات هم راحتتر کار می کند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار