۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱

حاشیه‌های تمام نشدنی بازیکن سابق استقلال/ نکونام: نمی‌دانیم این بازیکن کجاست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حاشیه‌های تمام نشدنی بازیکن سابق استقلال/ نکونام: نمی‌دانیم این بازیکن کجاست!.جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان بازی امروز تیمش برابر شباب الاهلی در اردوی دبی در گفت‌وگو با یکی از رسانه...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حاشیه‌های تمام نشدنی بازیکن سابق استقلال/ نکونام: نمی‌دانیم این بازیکن کجاست!.جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان بازی امروز تیمش برابر شباب الاهلی در اردوی دبی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های اماراتی در خصوص آمادگی تیم فولاد و همچنین این دیدار گفت: پس از شرایط و برنامه‌ای که در اهواز داشتیم، توانستیم به این اردو بیاییم. از برنامه ریزی قبلی خود به دلیل اتفاقاتی که افتاد، یک هفته عقب هستیم که دوست ندارم این مسائل را باز کنم و در موردش صحبت کنم. دو بازی دوستانه و یکی دو جلسه از تمریناتمان را از دست دادیم و نتوانستیم خیلی خوب برنامه‌مان را جلو ببریم.

وی افزود: این اردو خیلی به ما کمک خواهد کرد و از باشگاه بزرگ فولادخوزستان، مدیریت و اعضای هیات مدیره بابت هماهنگی این اردو تشکر می‌کنم. با توجه به ارتباطاتی که داشتم توانستم با دوستانم هماهنگ کنم که اینجا سه بازی دوستانه انجام بدهیم و بتوانیم شرایط تیم را دوباره کنترل کنیم و بهبود ببخشیم. سه چهار نفر از بازیکنانمان را نتوانستیم با خودمان داشته باشیم. اشکان دژاگه مشکل خروج داشت، همچنین شهاب گردان و وریا غفوری و البته آیاندا پاتوسی که هنوز نمی‌دانیم کجاست و تاکنون به تیم اضافه نشده است. مجید علی‌یاری و وحید حیدریه مصدوم هستند. همچنین محمد آبشک را امروز به دلیل مصدومیت از دست دادیم و مجبور شدیم او را تعویض کنیم. شرایط ما خوب نبوده و امیدواریم در روزهای آتی بهتر شود و بتوانیم با اضافه شدن غایبان، با نفرات کامل‌تر تمرین کنیم.

سرمربی فولاد در پایان گفت: این مساله برای این است تا بازیکنان ما این ذهنیت را پیدا کنند که باید در لیگ قهرمانان آسیا با این زمان بندی بازی کنند. با توجه به مسابقاتی که در منطقه غرب آسیا در پیش داریم سعی کردیم تا با تیم‌های کشورهای حوزه خلیج فارس دیدارهای دوستانه داشته باشیم و برای لیگ آماده شویم. دیدار امروز محک خوب ‌و جدی برای ما بود و با توجه به شرایطی که امیدوار هستیم در لیگ قهرمانان برای ما پیش بیاید، برنامه ریزی کرده ایم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و نکته ای که برای ما مهم است، تلاش، کوشش و پشتکار است که همه باید در کنار هم از خودگذشتگی داشته باشیم تا در پایان مثل سالیان گذشته در کنارهم خوشحال باشیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار