۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷

جورجینا و پسران؛ رونالدو جوان در آکادمی فوتبال عربستان!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از سرخ نیوز،جورجینا و پسران؛ رونالدو جوان در آکادمی فوتبال عربستان!. کریستیانو رونالدو جونیور پس از تصمیم پدرش برای پیوستن به النصر، قرار است به آکادمی مهد عربستان بپیوندد. او با فسخ قرارداد ...

جورجینا و پسران؛ رونالدو جوان در آکادمی فوتبال عربستان!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از سرخ نیوز،جورجینا و پسران؛ رونالدو جوان در آکادمی فوتبال عربستان!. کریستیانو رونالدو جونیور پس از تصمیم پدرش برای پیوستن به النصر، قرار است به آکادمی مهد عربستان بپیوندد. او با فسخ قرارداد پدرش با منچستر یونایتد، آکادمی این باشگاه را ترک کرد و از همان زمان که به همراه خانواده وارد عربستان شد، در یکی از آکادمی‌های فوتبال این کشور مشغول شده است. او البته به دنبال تیم جدیدی در این کشور است و به همراه جورجینا در جلسات تمرینی شرکت می‌کند.

جورجینا رودریگز شریک زندگی رونالدو، به تازگی در اینستاگرام تصویری را در کنار پسرخوانده دیگرش، متئو منتشر کرده و زیر آن نوشته

“حمایت از برادر بزرگتر در حال بازی کردن”.

رونالدو جونیور ، پسر کریستیانو رونالدو

رونالدو جونیور، اولین فرزند کریستیانو با حضور در رئال مادرید، یوونتوس و سپس یونایتد سعی کرده است در مسیر پدرش قدم بردارد اما انتقال ستاره پرتغالی به خاورمیانه بعید نیست که آینده پسرش را هم تحت تاثیر قرار دهد و او را از راهی که تاکنون طی کرده، دور کند. درست پس از مصاحبه تلویزیونی پر سر و صدای رونالدو در اولدترافورد که مسئولان و کادر فنی باشگاه را زیر سوال برد و پس از آن قراردادش با این باشگاه فسخ شد، رونالدو جونیور هم این باشگاه را ترک کرد تا به دنبال آینده‌ای تازه باشد.

بیشتر بخوانید:  خلاصه بازی اینتر ۱ هلاس ورونا ۰

رونالدو جونیور در فوریه ۲۰۲۲ رسماً به تیم جوانان یونایتد پیوست و پیراهن شماره ۷ نمادین پدرش را بر تن کرد. او در تیم زیر ۱۲ سال یونایتد در کنار کای، پسر وین رونی بازی کرد و حتی جشن امضای پدرش با عنوان “SIUUU” را پس از یک گل جشن گرفت.

فرزندان کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز

پس از جام جهانی در حالی که رونالدو به دنبال یک باشگاه جدید بود، هم کاپیتان تیم ملی پرتغال و هم پسرش با رئال مادرید تمرین کردند و حالا او و خانواده‌اش به خاورمیانه نقل مکان کرده‌اند. این شامل رودریگز مدل آرژانتینی-اسپانیایی، رونالدو جونیور ۱۲ ساله، دوقلوهای اوا و متئو، اولین فرزند او از رودریگز یعنی آلانا مارتینا و فرزند دوم آنها بلا اسمرالدا می‌شود.

این خانواده قبل از اینکه خانه ای دائمی در عربستان پیدا کنند، در حال حاضر در یک سوئیت هتل لوکس ۱۷ اتاقه در ریاض زندگی می‌کنند. رونالدو به خوبی با زندگی در عربستان خودش را وفق داده و به نظر می‌رسد خانواده‌اش هم در همین شرایط قرار داشته باشند. تصاویری که از زندگی روزمره آنها در ریاض منتشر می‌شود، بیانگر همین مساله است. رونالدو با هم‌تیمی‌هایش هم رابطه خوبی پیدا کرده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار