۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳

جواب ۱۲ میلیون یورویی که دود شد را چه کسی می دهد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،قاضی زاده هاشمی که قبلاً گفته بود پیگیر پرونده خاطیان این ماجرا است ولی نتوانست در این زمینه کاری انجام بدهد، در تلویزیون مدعی شد فیفا ۱۲ میلیون یورو از درآمدهای فوتبال ایران از جام جهانی قطر را گر...

جواب ۱۲ میلیون یورویی که دود شد را چه کسی می دهد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،قاضی زاده هاشمی که قبلاً گفته بود پیگیر پرونده خاطیان این ماجرا است ولی نتوانست در این زمینه کاری انجام بدهد، در تلویزیون مدعی شد فیفا ۱۲ میلیون یورو از درآمدهای فوتبال ایران از جام جهانی قطر را گرفته و به مارک ویلموتس داده است. ۱۲ میلیون یورویی که می شد بسیاری از ورزشگاه ها و زیرساخت های فوتبال ایران را با آن درست کرد و تیم ملی را با بازی های تدارکاتی مناسب و بهترین امکانات راهی جام جهانی کرد.

راستش آنقدر از برخورد با مقصران پرونده مارک ویلموتس گفته و نوشته شده که دیگر از حوصله این مطلب خارج است اما فقط ای کاش کسانی که نمی توانند با خاطیان برخورد کنند و یا توان و جرات آن را ندارند از شعار دادن هم پرهیز کنند.

این ۱۲ میلیون یورو از پول بیت‌المال به جیب کسی می‌رود که به عراق و بحرین باخت و فوتبال ایران را در سراشیبی سقوط قرار داد اما مقصران ماجرا در خانه‌های خود نشسته‌اند و به اخبار مربوط به این پرونده می خندند. عجیب این که بعضی از آنها همچنان پست‌های مهمی دارند و فکر و سودای بازگشت را هم در سر می‌پرورانند! درصورتی که اگر غیرتی وجود داشت حداقل باید از تمام پست های فعلی هم استعفا می کردند و جوابگوی این ۱۲ میلیون یورو می شدند.

از نهادهای نظارتی انتظار داریم لااقل یکبار هم که شده با مقصران این پرونده برخورد کنند و در مورد این ۱۲ میلیون یورویی که دود شده به مردم توضیح بدهند به هر حال این حق مردم است که بدانند چه کسانی چنین خسارت بزرگی را به بیت المال و به فوتبال صددرصد دولتی ایران وارد کرده‌اند. کسانی که باید چنین پول هنگفتی را از جیبشان بپردازند تا حداقل درس عبرتی شود برای بقیه تاریخ…

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط