۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴

جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد برابر لوزرن سوئیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  سایت fr۱۲ هلند با اشاره به این که علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد بازی به بازی بهتر می‌شود، نوشت: ” به احتمال بسیار زیاد این بازیکن در دیدار امشب فاینورد مقابل لوزرن سوئیس در مرحله انت...

جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد برابر لوزرن سوئیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  سایت fr۱۲ هلند با اشاره به این که علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد بازی به بازی بهتر می‌شود، نوشت: ” به احتمال بسیار زیاد این بازیکن در دیدار امشب فاینورد مقابل لوزرن سوئیس در مرحله انتخابی لیگ کنفرانس اروپا در ترکیب اصلی تیمش به میدان خواهد رفت. ”

در ادامه مسابقات مرحله انتخابی لیگ کنفرانس اروپا امشب (پنجشنبه) در چارچوب دیدار‌های رفت دور سوم فاینورد رورتردام که به تازگی علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی کشورمان را در اختیار گرفته است، مهمان تیم لوزرن سوئیس خواهد بود.

سایت fr۱۲ هلند با بررسی دیدار‌های پیشین فاینورد اقدام به پیش بینی ترکیب اصلی این تیم در این دیدار کرد و از علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از نفرات اصلی تیم آرنه اسلات (سرمربی فاینورد) نام برد.

این سایت نوشت: ” علیرضا جهانبخش به احتمال زیاد دوباره در سمت راست بازی را آغاز می‌کند. این بازیکن ایرانی در مسابقه با دریتای کوزوو ۶۰ دقیقه بازی کرد و بنابراین بازی به بازی آماده‌تر می‌شود. ”

ترکیب احتمالی فاینورد:

بیلو. پدرسن، تراونر، سنسی، مالاسیا، کوکچو، تیل، تورنسترا، جهانبخش، لینسن و سینیسترا.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار