۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

جهانبخش: اینجا بازی کنی محکوم به برد هستی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جهانبخش: اینجا بازی کنی محکوم به برد هستی. جهانبخش جعفری در شرایطی هدایت چوکا تالش را بر عهده گرفته که این تیم شرایط مساعدی در جدول رده‌بندی لیگ آزادگان ندارد. با این حال چوکا در دو مسابقه‌ای که با...

مهاجم منفور جای یاغی را گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جهانبخش: اینجا بازی کنی محکوم به برد هستی. جهانبخش جعفری در شرایطی هدایت چوکا تالش را بر عهده گرفته که این تیم شرایط مساعدی در جدول رده‌بندی لیگ آزادگان ندارد. با این حال چوکا در دو مسابقه‌ای که با هدایت سرمربی جدید خود وارد میدان شده است، یک برد و یک تساوی به دست آورده تا امیدها برای بقای این تیم در لیگ دسته اول، بالاتر برود.

چوکا امروز در شرایطی یک امتیاز از دیدار با استقلال ملاثانی کسب کرد که تا دقیقه ۹۰، با نتیجه ۳-۱ از حریف خود جلو بود اما اخراج یک بازیکن و دریافت دو گل در دقایق پایانی باعث شد تا شاگردان جعفری، موفق به کسب سه امتیاز این دیدار نشوند.

سرمربی چوکا در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره این مسابقه گفت: بازی خیلی خوبی بود. در نیمه اول، جریان باد به ضرر ما بود و یک گل دریافت کردیم و بازنده به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم سه تغییر در ترکیب تیم‌مان ایجاد کردیم و با سیستم ۳-۴-۴ به بازی ادامه دادیم و توانستیم سه گل بزنیم و بازی ۳-۱ شد. متاسفانه یکی از بازیکنان ما اخراج شد و بازی روی دو ضربه ایستگاهی مساوی شد. این تیم در شانزده بازی بردی نداشته و زمانی که یک تیم شانزده هفته پیروز نشود، از نظر روحی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. خوشبختانه هفته قبل توانستیم ببریم و این هفته هم مساوی کردیم تا کمی به شخصیتی که مدنظر ما است، برسیم.

جعفری در خصوص عملکرد داور و اخراج یکی از بازیکنان تیمش در این مسابقه اظهار داشت: چه ببازیم و چه ببریم، من به هیچ وجه نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم. امیدوارم کارشناسان ببینند و هم درباره اخراج و هم درباره گل دومی که ما دریافت کردیم، نظر بدهند. در صحنه دوم در شلوغی‌ها اتفاقاتی افتاد که من ندیدم اما می‌گویند که می‌توانست خطا باشد. انشالله که ما اشتباه کرده باشیم. در مجموع داوری خوب بود؛ ما تصمیم داریم همیشه بگوییم داوری خوب بود و هیچ اعتراضی نکنیم.

سرمربی چوکا درباره حضور این تیم در رتبه شانزدهم جدول و ۶ امتیاز اختلاف با تیم پانزدهم، عنوان کرد: ما ۱۲ امتیاز با تیم بالاتر از خودمان اختلاف داشتیم اما الان به ۶ امتیازی آرمان گهر رسیده‌ایم و این نوید خوبی است. این تیم در ۱۶ بازی ۶ امتیاز گرفته بود و ما در‌ دو بازی چهار امتیاز گرفته‌ایم. شرایط چوکا در بازی‌های آینده بهتر هم خواهد شد و صد درصد در لیگ ماندگار می‌شویم.

وی در مورد شرایط روحی بازیکنان چوکا بعد از دو بازی اخیر گفت: شرایط بازیکنان به شکلی شده که بعد از تساوی امروز خیلی ناراحت بودند. این یک امتیاز مثبت است و نشان می‌دهد به بار روانی‌ای که من دنبال آن بودم، رسیده‌اند. البته هنوز کمی به زمان نیاز داریم و به مروز زمان صد درصد به شرایط ایده‌آل می‌رسیم. همه چیز خوب است اما نباید اجازه بدهیم که غرور کاذب، ما و مجموعه را بگیرد. راهی طولانی در پیش داریم و باید تلاش‌مان را دو چندان کنیم تا به اواسط جدول برسیم.

جعفری که در مراسم معارفه به بازیکنان چوکا گفته بود اگر عملکرد خوبی نداشته باشند، چوب به دست تماشاگران می‌دهد تا آنها را بزنند، در واکنش به اینکه تهدید او در دو بازی اخیر جواب داده است، بیان کرد: من نمی‌خواهم این بحث باب شود. این صحبت‌ها مزاح بود و بازیکنان باید مربی‌شان را دوست داشته باشند و او را قبول کنند و با تمام وجود بازی کنند. این شامل حال ما شده و خدا ما را دوست داشته و این بازیکنان به خاطر مردم، دلی کار می‌کنند، چون می‌بینند که تماشاگران با چه انرژی‌ای تشویق می‌کنند و می‌دانند که محکوم به برد هستند. هر چقدر یک مربی با بازیکنان خود بهتر رفتار کند، ثمره بیشتری دارد.

او سپس عنوان کرد: واقعا ارتباط خوبی بین ما و بازیکنان برقرار شده و نتایج به دست آمده هم نشانگر همین مسئله است. زمانی که تیم و بازیکنان، مربی را دوست نداشته باشند، برای او بازی نمی‌کنند اما در مجموعه ما اینطور نیست و بچه‌ها ما را دوست دارند و می‌دانند که دل ما برای آنها می‌سوزد و برای آینده خودشان سختگیرانه عمل می‌کنیم. این اتفاق مثبتی است و قطعا در آینده هم نتایج ما بهتر خواهد شد.

سرمربی چوکا در پایان با تمجید از مدیریت این باشگاه گفت: من از مالک و مدیرعامل محترم تیم، امید قهوه، تشکر می‌کنم. این عزیران به وعده‌های خود عمل کرده‌اند و درصدی را که باید پرداخت می‌کردند، کردند. شرایط بازیکنان و اسکان و امکانات آنها به مراتب نسبت به گذشته بهتر شده و من فکر می‌کنم یکی از عوامل نتیجه‌گیری ما، بخش مدیریت و سخت‌افزار است و بخشی هم فعل خواستن بچه‌ها است که با تمام وجود صرف می‌کنند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار