۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

جنگ قدرت برای صدرنشینی/ جدول لیگ برتر پس از برد استقلال و سپاهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،جنگ قدرت برای صدرنشینی/ جدول لیگ برتر پس از برد استقلال و سپاهان.  لیگ برتر فوتبال عصر امروز (سه‌شنبه) با برگزاری چهار دیدار از هفته نوزدهم دنبال شد که سپاهان اصفهان به یکه‌تازی خود...

جنگ قدرت برای صدرنشینی/ جدول لیگ برتر پس از برد استقلال و سپاهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،جنگ قدرت برای صدرنشینی/ جدول لیگ برتر پس از برد استقلال و سپاهان.  لیگ برتر فوتبال عصر امروز (سه‌شنبه) با برگزاری چهار دیدار از هفته نوزدهم دنبال شد که سپاهان اصفهان به یکه‌تازی خود ادامه داد. طلایی‌پوشان سه امتیاز حیاتی در اهواز به دست آوردند و با ۳۹ امتیاز، جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کردند. استقلال هم با غلبه بر نفت مسجدسلیمان،‌ امتیازات خود را به عدد ۳۶ رساند و حالا تنها به‌خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس، در رتبه سوم باقی مانده است. شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۳۶ امتیاز در رده دوم جای گرفته‌اند. نفت MIS با ۱۱ امتیاز قعرنشین ماند و فولاد موقتاً رتبه هشتم جدول را حفظ کرد.

آلومینیوم اراک نیز در جدالی شش امتیازی، از سد مس رفسنجان گذشت و جای این تیم را در جایگاه ششم جدول گرفت. مس رفسنجان در رده هفتم ایستاد و نساجی مازندران و پیکان نیز با یک امتیازی که از هم گرفتند، در رتبه‌های دهم و دوازدهم باقی ماندند.

نتایج دیدارهای برگزار شده امروز لیگ برتر به شرح زیر است:

آلومینیوم اراک ۲ – مس رفسنجان یک

نساجی مازندران یک – پیکان یک

استقلال ۳ – نفت مسجدسلیمان یک

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار