۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴

جنگ سرخ آبی ها بر سر این دو بازیکن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،باتوجه به نزدیک شدن به مرحله حساس لیگ قهرمانان آسیا هم استقلال و هم پرسپولیس می خواهند که هر چه سریعتر تکلیف بازیکنان مورد نظر خود را مشخص کنند تا تیم با نفرات کامل تمرین کند. در فهرست نقل و انتقال...

بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس در هاله ای از ابهام / فشار روحی و روانی سرخ پوشان در رکود بی سابقه پرسپولیس در قهرمانی لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،باتوجه به نزدیک شدن به مرحله حساس لیگ قهرمانان آسیا هم استقلال و هم پرسپولیس می خواهند که هر چه سریعتر تکلیف بازیکنان مورد نظر خود را مشخص کنند تا تیم با نفرات کامل تمرین کند.

در فهرست نقل و انتقالات مجیدی و گل محمدی نام دو بازیکن به صورت مشترک دیده می شود و هر دو باشگاه بر سر جذب این دو بازیکن رقابت سختی دارند:

امین قاسمی نژاد

پیش بینی می شد که خرید نخست استقلال در تابستان باشد. او نشان داده که دوست دارد راهی آبی پوشان شود و در زمستان هم تا آستانه این انتقال پیش رفت اما در نهایت در پدیده باقی ماند.

به نظر می رسد که فرهاد مجیدی روی قاسمی نژاد نظر مثبتی ندارد و لوسیانو پریرا را به این بازیکن ترجیح می دهد. قاسمی نژاد روز گذشته با باشگاه پرسپولیس هم مذاکره کرد تا ثابت شود که در فهرست یحیی هم قرار دارد.

قرار است که تکلیف این بازیکن امروز مشخص شود.

رضا اسدی

این بازیکن هم بسیار باکیفیت است هر چند که از روزهای اوج فاصله گرفته است. اسدی هم در فهرست سرخ آبی ها قرار دارد و قرار است که امروز به تهران برگردد تا تکلیف نهایی او مشخص شود البته برخلاف قاسمی نژاد او به پرسپولیس نزدیک تر است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار