۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

جنگ تمام عیار قهرمان جهان و پسر فردین در فینال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ورزش۳، پیش بینی می شد که با حضور تمامی مدعیان رقابت های سنگین وزن کشتی آزاد جام تختی از حساسیت بالایی برخوردار باشد. امیرحسین زارع به عنوان دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۲۲ در یک سوی ...

جنگ تمام عیار قهرمان جهان و پسر فردین در فینال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ورزش۳، پیش بینی می شد که با حضور تمامی مدعیان رقابت های سنگین وزن کشتی آزاد جام تختی از حساسیت بالایی برخوردار باشد.

امیرحسین زارع به عنوان دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۲۲ در یک سوی جدول قرار گرفت و در دور اول نیز استراحت داشت، اما در سوی دیگر جدول مدعیانی همچون امین طاهری، یدالله محبی و امیررضا معصومی حضور داشتند.

امین طاهری که کشتی اول خود را با حرف و حدیث های فراوان و اتفاقات عجیب پیروز شد، در دور دوم مقابل معصومی قرار گرفت و شکست خورد تا از میان مدعیان حذف شود.

در نیمه نهایی نیز امیررضا معصومی و یدالله محبی برابر هم قرار گرفتند که بازهم پسر فردین معصومی بود با هدایت پدرش توانست ۵ بر صفر به برتری برسد و فینالیست شود.

در سوی دیگر جدول هم امیرحسین زارع رقبای نه چندان سرشناس خود را به راحتی از پیش رو برداشت تا همه انتظار یک فینال تمام عیار را در وزن ۱۲۵ کیلوگرم بکشند. جایی که امیررضا معصومی و امیرحسین زارع برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در سنگین وزن یک نبرد فوق جذاب را خواهند داشت.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار