۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶

جنجال شبانگاهی با رمزگشایی از یک دیدار عزیزی خادم/ گفته بودند ظریف رئیس جمهور می‌شود!

[ad_1] خبرورزشی – عملکرد تیم جدید مدیریتی فدراسیون فوتبال در ۴ ماه تصدی عزیزی خادم در برنامه شنبه شب همیشه با ورزش رادیو ورزش با حضور کارشناسان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت که در این میان مباحث مهم و جنجالی مطرح شد. در آغاز ...

جنجال شبانگاهی با رمزگشایی از یک دیدار عزیزی خادم/ گفته بودند ظریف رئیس جمهور می‌شود!

[ad_1]

خبرورزشی –

عملکرد تیم جدید مدیریتی فدراسیون فوتبال در ۴ ماه تصدی عزیزی خادم در برنامه شنبه شب همیشه با ورزش رادیو ورزش با حضور کارشناسان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت که در این میان مباحث مهم و جنجالی مطرح شد.

در آغاز این برنامه، مجید سعیدی پیشکسوت عرصه رسانه گفت: وقتی اهداف در یک سیستم مشخص نباشد نمی‌توان به صورت دقیق آن مجموعه را ارزیابی کرد. ولی آنچه در این ۴ ماه رخ داده متاسفانه اتفاقات ناخوشایندی را رقم زده است.

وی ادامه داد: عزیزی خادم روز ۱۰ اسفند که به عنوان رئیس فدراسیون منصوب شد در اولین اظهارنظر عنوان کرد که من نه آقازاده هستم نه به کسی وابسته هستم. هر کسی هم بخواهد در کابینه من باشد باید از فیلترهایی عبور کند.او در ادامه انتصاب‌هایی که انجام داد موجی از اعتراضات را برانگیخت. از حمیدرضا مهر علی به عنوان نایب رئیس اول که کلا در آلمان به سر می‌برد تا رضایی مسول رسانه‌ای و بعد هم ماجرای سرپرست تیم ملی و پسر عمویش به عنوان مسول آی تی فدراسیون!

سعیدی خاطرنشان کرد: عزیزی خادم بارها و بارها از واژه تیمم صحبت می‌کرد اما پس از گذشت زمان مشخص شد منظورش از تیمم کسانی بوده اند که به مدیریت قبلی فدراسیون و تیم ملی زمان کی‌روش فحش می‌داده اند! علی جوادی با حسن نیت آمد و نظرش را گفت اما به مذاق آقایان خوش نیامد و ایشان ناگزیر به رفتن شد. چطور ممکن است اگر مشاوران رسانه‌ای در مراسم افطاری نکته‌ای را بگویند قبول است اما مسئول روابط عمومی حرفی بزند قبول نیست؟ قبل از او مهدی محمد نبی که زحمات زیادی در عرصه آماده سازی تیم ملی و تایید اساسنامه فدراسیون کشیده بود هم به همین شیوه رفت. به همین شکل صادق درودگر رفت و امیر مهدی علوی هم همان روزی که انتخابات تمام شد دیگر به فدراسیون مراجعه نکرد. این‌ها جای پرسش‌های جدی دارد.

وی ادامه داد: در ادامه ماجرای دیدار تبلیغاتی با وزیر امور خارجه پیش آمد. مشاوران عالی عزیزی خادم به او گفته بودند که آقای ظریف قرار است رئیس جمهور شود و به همین دلیل به ناگهان دیدیم یک دیدار ۱۰ دقیقه ای در اتاق انتظار وزیر امورخارجه به سر تیتر کلیه خبرها بدل شد. عزیزی خادم به جای اینکه به سراغ فیفا و کنفدراسیون برود و موضوع میزبانی را حل کند تن به چنین اموری داد. وقتی حسین فرکی صحبت‌های عزیزی خادم را نقض کرد مشخص شد آنجا در فدراسیون فوتبال چه خبر است.

سعیدی افزود: موضوعات مربوط به تخلفات اساسنامه ای هم بسیار خطرناک است. الان سه مدیر اصلی فدراسیون سرپرست هستند و این موضوع غیرقانونی و تخلف محرز است و می‌تواند مشکلات فراوانی را برای فوتبال ما به همراه بیاورد. متاسفانه مسول بانوان فدراسیون هم کلا درگیر باشگاه خود هست و اصلا فرصت برنامه ریزی برای امور مربوطه را ندارد. ما در گذشته انتقاداتی به روسای قبلی فدراسیون طرح می‌کردیم اما واقعیت این است که آقای کفاشیان سال‌ها در ورزش بود، آقای تاج خودش فوتبالیست بود و سال‌ها مدیریت ورزشی کرده بود اما من می‌خواهم بپرسم که آقای عزیزی خادم با پشتوانه چه جایگاهی خودش را نامزد ریاست فدراسیون کرد و اینطور هست که می‌بینیم هیچ کسی حاضر نیست با او کار کند.

دکتر نیک کار دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال نیز روی خط برنامه آمد و گفت: درست است که ۴ ماه در فرآیند برنامه ریزی بلند مدت زمان زیادی محسوب نمی‌شود اما آنچه در این مدت دیدیم متاسفانه چشم انداز مناسبی برای آینده فوتبال کشور به همراه ندارد.

وی افزود: متاسفانه در یک بحث مهم مثل تیم ملی هنوز نتوانسته اند تکلیف نیمکت را مشخص کنند. در حوزه داوری ها و انتخاب آنها مشکلات اساسی وجود دارد. من با این روند آینده درخشانی را برای این فدراسیون تصور نمی‌کنم.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار