۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲

جنجال جدید نیمار در فرانسه؛ همسایه ها به پلیس زنگ زدند/ صدای موزیک تا پاسی از شب شنیده شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،جنجال جدید نیمار در فرانسه؛ همسایه ها به پلیس زنگ زدند/ صدای موزیک تا پاسی از شب شنیده شد!. نیمار با همسایگان خود در شهر کوچک بوگیوال در ۱۵ کیلومتری پاریس دچار مشکل شده و از او ...

نیمار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،جنجال جدید نیمار در فرانسه؛ همسایه ها به پلیس زنگ زدند/ صدای موزیک تا پاسی از شب شنیده شد!. نیمار با همسایگان خود در شهر کوچک بوگیوال در ۱۵ کیلومتری پاریس دچار مشکل شده و از او شکایت شده است. یکی از شاکیان نیز شهردار است. طبق ادعای لوپاریزین، لوک واتل، شهردار بوگیوال، از نیمار به دلیل جشن تولد شلوغ او که ۵ فوریه برگزار شد و تا پاسی از صبح نیز ادامه داشت، شاکی است.

نیمار برای جشن تولد ۳۱ سالگی خود میهمانان زیادی دعوت کرده بود و صدای موزیک تا پاسی از صبح شنیده می‌شد و مانع استراحت همسایه‌ها شده بود. بسیاری از آن‌ها از جمله شهردار از نیمار شکایت کرده‌اند.

لوک واتل در این رابطه گفت: «جشن تولد نیمار فوق‌العاده آزاردهنده بود. جشن به قدری پر سر و صدا بود که باعث شد همسایه‌ها با پلیس تماس بگیرند. کار از حد خودش گذشته بود و رسماً مخل آسایش همه شد. متأسفانه قوانین نیز به نفع ما نیست و نیمار در نهایت ۴۵ یورو جریمه خواهد شد. برای فوتبالیستی ثروتمند مثل نیمار، پرداخت این مبلغ اصلا مهم نیست و او باز هم به این کار ادامه خواهد داد. در نهایت و به دلیل تکرار این اتفاق فقط می‌توان پرونده‌ای علیه او در اختیار دادستان قرار داد که باز هم نمی‌تواند عاملی بازدارنده باشد.»

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار