۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲

جمشید شاه‌محمدی: دوست دارم استقلال و پرسپولیس در جام حذفی به هم بخورند/ دربی معلوم می‌کند کت تن چه کسی است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،جمشید شاه‌محمدی: دوست دارم استقلال و پرسپولیس در جام حذفی به هم بخورند/ دربی معلوم می‌کند کت تن چه کسی است؟. پرسپولیس یا سپاهان اصفهان؟ روز چهارشنبه یکی از این دو تیم باید با جا...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،جمشید شاه‌محمدی: دوست دارم استقلال و پرسپولیس در جام حذفی به هم بخورند/ دربی معلوم می‌کند کت تن چه کسی است؟. پرسپولیس یا سپاهان اصفهان؟ روز چهارشنبه یکی از این دو تیم باید با جام حذفی خداحافظی کند. استقلال تهران با حذف تیم ملوان انزلی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید و حالا منتظر حریف بعدی خود است.

جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس در این رابطه نظر جالبی دارد و می‌گوید: خیلی دوست دارم استقلال و پرسپولیس در جام حذفی به هم بخورند چرا که دربی مشخص می‌کند کت تن چه کسی است و خیلی چیزها ثابت می‌شود. از طرفی هم به جذابیت‌های فوتبال اضافه می‌شود چون این دو تیم پرطرفدارترین تیم‌های ایران هستند. هر چند من تصور می‌کنم در جام حذفی این دو به هم بخورند برنده پرسپولیس خواهد بود.

او ادامه می‌دهد: فرقی هم نمی‌کند استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی به هم بخورند یا فینال جام حذفی و در هر حالت به شخصه دوست دارم جدال این دو تیم را در یک بازی تک حذفی ببینم. هر چند استقلال در هفته‌های اخیر به خاطر درخشش مهدی قایدی نتیجه گرفته اما من باز فکر می‌کنم پرسپولیس یحیی گل محمدی تیم تر باشد.

مهاجم پیشین پرسپولیس ضمن اشاره به دیدار این تیم برابر سپاهان اصفهان، یادآور می‌شود: البته پرسپولیس ابتدا باید از سد محکم سپاهان آن هم در اصفهان عبور کند. سپاهانی‌ها با خوش شانسی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان شدند و این یک امتیاز برای آنها محسوب می‌شود اما سال‌هاست در اصفهان کفه ترازو به سود پرسپولیس سنگینی کرده است. یحیی گل محمدی و شاگردانش شکست تلخی را در لیگ برتر مقابل تیم هوادار تجربه کردند و حالا فقط و فقط برای جبران باید سپاهان را شکست دهند.

شاه محمدی خاطرنشان می‌کند: سپاهان تیم خوبی است. بازی‌های این تیم را در لیگ برتر دیده‌ام. خیلی هجومی‌بازی می‌کنند اما نقاط ضعفی هم دارند. سپاهان در خط دفاعی یا همان دفاع تیمی با مشکلاتی روبروست و پرسپولیس می‌تواند از این ناحیه به آنها ضربه بزند. از لحاظ مهره هم گرچه سپاهان تیم پرستاره ای است اما پرسپولیس هم نفرات خوب و تأثیرگذاری دارد. من فکر می‌کنم با بازگشت مهدی ترابی و حضور سروش رفیعی در ترکیب تیم، پرسپولیس روان تر از دیدار با سپاهان برابر تیم سپاهان اصفهان بازی کند.

برخی‌ها پیش بینی می‌کنند که احتمالا بازی پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی به ضربات پنالتی کشیده شود و شاه محمدی نیز با این پیش بینی موافق است و می‌گوید: اگر دقت کرده باشید هر دو تیم نفرات خوبی دارند و جزو تیم‌های مدعی قهرمانی هستند. بنابراین به نظر می‌رسد این دیدار به ضربات پنالتی کشیده شود که در این صورت باز فکر می‌کنم شانس پرسپولیس بیشتر باشد. شما اگر دقت کرده باشید متوجه می‌شوید پرسپولیس هم گلر پنالتی گیری دارد و هم بازیکنانی پنالتی زن و اگر کار به ضربات پنالتی بکشد، شانس یحیی گل محمدی بیشتر خواهد بود.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پایان در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر نیز تصریح می‌کند: پرسپولیس هنوز در جمع مدعیان است و نباید نومید شود. من حتم دارم اگر پرسپولیس بتواند در اصفهان و مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به پیروزی برسد در ادامه در لیگ برتر نیز موفق خواهد شد. سپاهان و استقلال تیم‌های خوبی هستند اما من همچنان پرسپولیس را شانس اول قهرمانی در لیگ بیست و دوم می‌دانم چرا که این تیم بازیکنان بین المللی بیشتر و سرمربی دارد که از تجربه کافی و بیشتر در لیگ ایران برخوردار است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار