۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲

جلیلی:دغدغه مردم چیزی نیست که با یک گزارش یا با یک حضور در جمع مردم فهمیده شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به صدا و سیما گفت: دغدغه مردم چیزی نیست که با یک گزارش یا با یک حضور در جمع مردم فهمیده شود، به ویژه برای کسی که رئیس جمهور است. وی...

جلیلی:دغدغه مردم چیزی نیست که با یک گزارش یا با یک حضور در جمع مردم فهمیده شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به صدا و سیما گفت: دغدغه مردم چیزی نیست که با یک گزارش یا با یک حضور در جمع مردم فهمیده شود، به ویژه برای کسی که رئیس جمهور است.

وی افزود: رئیس جمهور باید دغدغه همه مردم ایران را در همه موضوعاتی که مربوط به دولت است، بداند. رئیس جمهور یک وزیر نیست که فقط یک موضوع را بداند، از آن طرف هم فقط رئیس بخشی از مردم نیست، بلکه رئیس همه کشور است و باید اداره کند. لذا نه با یک روز حاضر شدن در جمع مردم و نه با دو گزارشی که به دست رئیس جمهور می رسد، دغدغه های مردم فهمیده نمی شود.

جلیلی تصریح کرد: ما در هشت سال گذشته این بنا را داشتیم که در ۳۱ استان، شهرها، روستاها، شهرک های صنعتی و دانشگاه ها جلسات متعدد برگزار کنیم. همچنین با اصناف، اساتید دانشگاه و با کسانی که موضوعات مختلفی را طرح می کردند، جلساتی را برگزار کردیم.

وی اظهارداشت: شاید بیش از ۱۲۰ سفر داشتیم و هزاران ساعت جلسه داشتیم تا بتوانیم به معنای واقعی آن چیزی را که دغدغه مردم است و همه کشور نسبت به آن اجماع دارند، بشناسیم و سپس برای آنها راه حل و پاسخ داشته باشیم .

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بسیاری از مشکلات و دغدغه های مردم شاید سخت تر از کرونا باشد اما شکل کرونا نیست که ناشناخته باشد چرا که کرونا هم خودش، هم راه حلش و هم آنچه باید برای مداوای آن صورت بگیرد، ناشناخته است.

جلیلی گفت: ما در این هشت سال، زمانی که دغدغه ها را شناختیم، فهمیدیم که خوشبختانه پاسخ های آن مشخص است و راه حل های روشن دارد، فقط اراده جدی می خواهد و قدرتی که فراتر از بازی های سیاسی وجناحی بتواند به آن دغدغه ها پاسخ دهد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار