۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

جلوی این همه بیننده بلد نیستند درست بنشینند/ این افراد را می‌آورند تا مردم را بخندانند/ ساپینتو خیلی هم اخلاق خوبی دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی، علیرضا اکبرپور در خصوص صعود استقلال به فینال جام حذفی با برتری پرگل مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: استقلال نتوانست در لیگ برتر قهرمان شود در حالی که اگر دقت می‌کرد و در باز...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی، علیرضا اکبرپور در خصوص صعود استقلال به فینال جام حذفی با برتری پرگل مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: استقلال نتوانست در لیگ برتر قهرمان شود در حالی که اگر دقت می‌کرد و در بازی‌های مهم امتیاز از دست نمی‌داد بدون شک به قهرمانی می‌رسید. حالا بازی‌های جام حذفی است و استقلال که پرافتخارترین تیم فوتبال ایران در این جام است، با پیروزی بسیار خوبی که برابر نساجی داشت به فینال صعود کرد. قهرمانی در جام حذفی باید به استقلال برسد تا به نوعی دلخوری هواداران از قهرمان نشدن در لیگ برتر جبران شود و یک جام با ارزش نصیب استقلال شود.

**می‌توان به قهرمانی در جام حذفی امید زیادی داشت

وی ادامه داد: استقلال در نیم فصل دوم تبدیل به تیم بسیار خوبی شد و پیروزی‌های پرگلی به دست آورد. پیروزی ۴ بر صفر مقابل نساجی تنها برتری پر گل استقلال نیست و این تیم برابر هوادار و تراکتور هم ۶ بر یک و ۷ بر یک برنده شد. بازی‌هایی که استقلال انجام می‌دهد زیباتر از بازی‌هایی بوده که سال‌های اخیر انجام داده و این تیم می‌تواند با تقویت خود در فصل آینده، قدرتمندتر وارد رقابت‌ها شود و با بازی‌های خوبی که انجام خواهد داد بار دیگر در لیگ برتر قهرمان شود. هماهنگی بسیار خوبی بین بازیکنان شکل گرفته و با تمرکز بالا می‌توان به قهرمانی در جام حذفی امید زیادی داشت. بازیکنان باید در استفاده از فرصت‌ها در فینال جام حذفی دقت زیادی داشته باشند.

**یک تصمیم اشتباه داور نتیجه را عوض می‌کند

پیشکسوت تیم استقلال در مورد اینکه اگر پرسپولیس بتواند با شکست هوادار، حریف آبی‌پوشان در فینال جام حذفی شود، بختی برای قهرمانی تیمش قائل است، تصریح کرد: در بازی آخر دو تیم که چند هفته پیش در لیگ برتر انجام شد اگر داور اشتباه نمی‌کرد و در همان اوایل بازی پنالتی را می‌گرفت استقلال برنده دربی می‌شد. شرایط بازی‌های جوری شده که یک تصمیم اشتباه داور، نتیجه بازی را این طرف و آن طرف می‌کند. امیدوارم در صورتی که پرسپولیس فینالیست شد، شاهد اشتباه داوری نباشیم تا استقلال برنده بازی شود و البته این پیروزی را با انجام یک بازی زیبا به دست آورد.

**ساپینتو خیلی هم اخلاق خوبی دارد

وی در مورد اینکه نظرش در مورد تمدید قرارداد با ریکاردو ساپینتو چیست، عنوان کرد: به نظرم ساپینتو خیلی هم اخلاق خوبی دارد. هیچ مشکل اخلاقی در ساپینتو نمی‌بینم. اگر من جای مدیران استقلال بودم سه فصل دیگر با ساپینتو قرارداد می‌بستم. این فوتبال زیبایی که استقلال انجام می‌دهد مدیون زحمات و تلاش‌های ساپینتو است. استقلال بازی‌هایی انجام می‌دهد مورد پسند هواداران است. شرایط یکسان باشد و بازی‌ها با داوری‌های بدون نقص تمام شود، کمک داور ویدئویی یا همان VAR وارد فوتبال ایران شود، با توجه به زیباترین فوتبالی که در این چند دهه از استقلال دیدم، این تیم بدون مشکل قهرمان می‌شود و حریفی در ایران ندارد.

**دلقک بازی در می‌آورند

اکبرپور خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند اخلاق ساپینتو باید درست شود، ان‌شاءالله اخلاق ما درست شود. بیشتر مربیان تیم‌های ایرانی دنبال حاشیه هستند، می‌دانند اخلاق ساپینتو چگونه است، از قبل با برنامه عصبانی کردن سرمربی استقلال وارد زمین می‌شوند. می‌خواهند روی مخ ساپینتو بروند تا او را که عاشق تیمش است، عصبانی کنند. اخلاق ساپینتو ایرادی ندارد، آنهایی که در برنامه‌های تلویزیونی حاضر می‌شوند و در مورد فرهنگ ما ایرانی‌ها صحبت می‌کنند اول نشستن خود را اصلاح کنند، آنها در نشستن روی صندلی هم مشکل دارند چون جلوی این همه بیننده بلد نیستند درست بنشینند، آن وقت پشت سر یک مربی حرف می‌زنند. از قدمت و فرهنگ می‌گویند در حالی که لات منشی حرف می‌زنند که در شأن و شخصیت یک ایرانی نیست. این افراد را می‌آورند تا با صحبت‌های خود مردم را بخندانند و یک جور دلقک بازی در می‌آورند. بهتر است اول خود را اصلاح کنیم و بعید به فکر گرفتن عیب دیگران باشیم.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

4 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

سهیل سهیلی تاجی????

۰۵ خرداد ۱۴۰۲


عشقی ب مولا! شک ندارم تو فینال اگه خیلی بدشانس باشیم پرسپولیسو با اختلاف ۳ یا ۴ گل برنده میشیم و مهدی قایدی عزیزتر از جانمم هتریک میکنه??? زنده باد تیم تاج و تمام عاشقانش ??????

محمد

۰۶ خرداد ۱۴۰۲


می برید چیزی دیگه

سا لار

۰۶ خرداد ۱۴۰۲


آره شما خوبید ،، خجالت بکش?

یه پسر

۰۶ خرداد ۱۴۰۲


پس بشین نگاه کن فقد گریه نکنی

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار