۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

جلسه مهم هئیت مدیره تراکتور در تعطیلات لیگ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جلسه مهم هئیت مدیره تراکتور در تعطیلات لیگ. در شرایطی که قربان بردیف تمرینات تیمش را دو هفته تعطیل کرده، اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتور امروز گرد هم می‌آیند تا در جلسه‌ای در خصوص مسائل مختلف از جم...

ادعای تراکتوری ها پس از فاجعه بازی با پرسپولیس | ادعای عجیب و جنجالی این تراکتوری برای فرار پرسپولیس از زمین ! / پرسپولیس تنبیه شود!!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جلسه مهم هئیت مدیره تراکتور در تعطیلات لیگ. در شرایطی که قربان بردیف تمرینات تیمش را دو هفته تعطیل کرده، اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتور امروز گرد هم می‌آیند تا در جلسه‌ای در خصوص مسائل مختلف از جمله تعیین تکلیف پست مدیرعاملی این باشگاه تصمیم‌گیری کنند.

جلسه مهم هئیت مدیره تراکتور در تعطیلات لیگ

ایوب بهتاج، مدیرعامل اسبق تراکتور بعد از پایان دوران مدیریت میرمعصوم سهرابی، به عنوان سرپرست موقت، جانشین او شد اما هنوز حکم مدیرعاملی او صادر نشده است. طی این چند وقت اخیر چند نام دیگر به عنوان گزینه‌های باشگاه تراکتور برای این پست مطرح شده و باید دید در جلسه یاد شده چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

هوشنگ نصیرزاده و غلامرضا صادقیان از جمله نفراتی هستند که در کنار ایوب بهتاج شانس بالایی برای مدیرعامل شدن دارند. نصیرزاده در کارنامه خود مدیرعاملی گسترش فولاد و ماشین سازی را دارد و طی یک دهه اخیر همکاری نزدیکی با مالک تراکتور داشته  است. صادقیان، از دیگر دوستان نزدیک زنوزی است که از خرداد تا آذر ۹۸ به مدت ۱۹۵ روز مدیرعامل تراکتور بود.

میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل پیشین تراکتور در حالی به همکاری خود با سرخ‌پوشان پایان داد که او نیز پیش از این یک بار دیگر حضور روی صندلی مدیریت این باشگاه را تجربه کرده بود. حالا باید دید که چرخه تکراری مدیرانی که قبلا حضور داشته و امتحان پست داده‌اند را دوباره در باشگاه تراکتور شاهد خواهیم بود یا اینکه تصمیم همچنان به ادامه کار با سرپرست خواهد بود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار