۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹

جزئیات قتل طاهری، معاون عمرانی حرم امامزاده صالح + عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهندس طاهری معاون عمرانی حرم امامزاده صالح صبح امروز به ضرب گلوله توسط فرد ناشناس جلوی منزلش در خیابان شریعتی به قتل رسید. این حادثه صبح امروز رخ داد و به به دنبال آن عوامل پلیس آگاهی تهران بزرگ د...

جزئیات قتل طاهری، معاون عمرانی حرم امامزاده صالح + عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهندس طاهری معاون عمرانی حرم امامزاده صالح صبح امروز به ضرب گلوله توسط فرد ناشناس جلوی منزلش در خیابان شریعتی به قتل رسید.

این حادثه صبح امروز رخ داد و به به دنبال آن عوامل پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حضور پیدا کردند و به بررسی موضوع پرداختند. لازم بذکراست شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این حادثه در دست بررسی است.

بر اساس شنیده ها، در این حادثه فردی ناشناس که چهره‌اش را با دستمالی پوشانده بود ابتدا با اسلحه مبادرت به شلیک گلوله‌ای به طرف طاهری می‌کند و سپس با حمله به او یک ضربه چاقو هم به بدن او وارد می‌کند.

از سوی دیگر معاون امور خدام حرم امام زاده صالح با تایید این خبر گفت:صبح امروز به ضرب گلوله توسط فرد ناشناس در جلوی منزلش در خیابان شریعتی به قتل رسید. حسینی افزود: مهندس طاهری از خدام رسمی آستان مقدس امامزاده صالح تجریش (ع) بود که صبح امروز هنگام خارج از منزل توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

معاون امور خدام حرم مطهر امامزاده صالح افزود: ایشان که کمتر از ۴۵ سال سن دارد و از فعالان بسیج در منطقه بود به سرعت به بیمارستان شهدای تجریش منتقل می‌شود که متاسفانه پس از مدت کوتاهی جان خود را از دست می دهد.

شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این قتل در دست بررسی است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار