۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵

جزئیات ثبت نام وام سهام عدالت بانک تجارت+ نحوه دریافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، وام سهام عدالت توسط چند بانک پرداخت می شود که دو بانک ملی و تجارت جزو شاخص ترین آنها هستند. مشتریانی که بانک تجارت را به عنوان کارگزار سهام عدالت خود انتخاب کرده باشند می توانند طبق مصوبات سازمان ...

سهام عدالت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، وام سهام عدالت توسط چند بانک پرداخت می شود که دو بانک ملی و تجارت جزو شاخص ترین آنها هستند.

مشتریانی که بانک تجارت را به عنوان کارگزار سهام عدالت خود انتخاب کرده باشند می توانند طبق مصوبات سازمان سهام عدالت تا ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت خود را ، بسته به این که مالک برگه سهام ۵۰۰ هزار تومانی هستند یا برگه سهام یک میلیون تومانی، از حدود ۳ میلیون تومان تا حدود ۱۰ میلیون تومان به عنوان تسهیلات در قالب کارت اعتباری بدون نیاز به ضامن دریافت کنند.

 

این وام سه ساله و نرخ سود آن ۱۸ درصد است

بنا به اعلام روابط عمومی بانک تجارت، این بانک با استفاده از امکانی به نام زمرد تجارت، از آغاز سال جاری تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ به ۲۶۱۲ نفر از متقاضیان دارنده سهام عدالت تسهیلات مرابحه پرداخته کرده است.

کل فرآیند اعطای وام سهام عدالت در بانک تجارت بصورت ۱۰۰ درصد آنلاین و بدون حضور فیزیکی مشتریان در شعب بانک انجام شده است.

 

متقاضیان دریافت این تسهیلات همچنین از طریق سامانه زمرد تجارت عملیات مربوط به توثیق سهام عدالت خود را به عنوان پشتوانه تسهیلات دریافتی به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام داده اند.

 

زمرد تجارت زیست بومی است که با هوشمند سازی فرآیندهای بانکی و بازطراحی سرویس های پایه ای و حیاتی ، خدمات نوین دیجیتالی منطبق بر استانداردهای بانکداری دیجیتال را ارائه می کند.

 

این سامانه با ارائه خدمات شخصی سازی و به صورت غیر حضوری، امکان افتتاح حساب و دسترسی آسان به خدمات بانکی را برای مشتری فراهم کرده است. فعال سازی خدمات نوین همچون همراه بانک، اینترنت بانک و ثبت درخواست تجارت کارت برای ارسال به نشانی مشتری از دیگر خدمات قابل ارائه در زمرد تجارت است.

 

با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا، هموطنان گرامی و دارندگان سهام عدالت می توانند با مراجعه به سایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir اپلیکیشن زمرد را دریافت کرده و فرآیند احراز هویت، افتتاح حساب بانکی و دریافت تسهیلات فوق را به صورت آنلاین و غیر حضوری به انجام رسانند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار