۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷

جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس با کامیون در محدوده سمنان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، «خواب‌آلودگی راننده» را علت تصادف امروز اتوبوس اصفهان- مشهد اعلام کرد که در پی آن، یک نفر جان باخت. سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستا...

جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس با کامیون در محدوده سمنان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، «خواب‌آلودگی راننده» را علت تصادف امروز اتوبوس اصفهان- مشهد اعلام کرد که در پی آن، یک نفر جان باخت.

سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود بعدازظهر امروز در خصوص برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در محدوده استان سمنان اظهار کرد: در ساعت سه و ۲۷ دقیقه بامداد امروز، تصادف اتوبوس که در مسیر اصفهان به مشهد مقدس تردد می‌کرد، با یک دستگاه کامیون بنز حامل رنگ در کیلومتر ۴۴ محور دامغان به شاهرود به وقوع پیوست.

وی افزود: در این سانحه، کمک‌راننده در صحنه حادثه فوت کرد و ۱۱ نفر از ۲۶ مسافر اتوبوس، مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند. از این تعداد، ۹ نفر به‌صورت سرپایی درمان شدند و دو نفر تحت نظر قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، علت این سانحه را برابر اعلام نظر کارشناسان پلیس راه شاهرود- آزادشهر، عدم توجه به جلو توسط راننده اتوبوس، ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام داشت.

مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان هم در این زمینه می‌گوید: در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس در جاده دامغان به شاهرود با یک دستگاه کامیون، نیروهای امدادی از پایگاه امداد و نجات نعیم‌آباد به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی گفت: امدادرسانی در این حادثه تا ساعت ۵:۵۵ صبح به طول انجامید.

۶۴۰ کیلومتر از مسیر یک هزار کیلومتری تهران- مشهد در استان سمنان قرار دارد که ۸۰ درصد آن را نقاط کویری و بدون جلوه بصری تشکیل می‌دهد و در نتیجه، سالانه تعداد زیادی واژگونی به دلیل خواب‌آلودگی در محورهای استان اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار